2015年10月4日 星期日

10月2日覆診日

話咁快又8個星期了..係依幾個星期裏面,冬都無勁大既變化,但有一樣野每個星期五晚都出現, 就係不停咁lam 咀,之後還流口水,當我地安撫左佢後就會慢慢咁休息下來, 依點我地拍左片比醫生睇.

醫生話暫時都揾吾出原因,只好今次吾停藥住,再細心觀察,仲要我們留意住有無自己食空氣依d習慣,如有即時致電比佢! 我地會密切留意住架啦..暫時一切安好,因為lam 咀都有可能係想嘔,所以醫生加左半粒中和胃酸藥比肥冬星期五食,希望佢ok啦,

今次體重係12.5kg.又肥過上次啦,好彩只係小小所以無比醫生話啫hahaha

肥冬: 禾不豬幾fit 啦..你地話係吾係


報告完肥冬情況,..

2,3號都完成左送婆婆上山既事了,婆婆一路好走,你既福氣真係好大,天文台掛左風球,但我地都可以係天晴既情況下送你最後一程, 真係多謝天公.希望你可以係天家開心快樂

另外今早又收到一個狗狗離開既消息,2個月3個小朋友了,真係無限感慨,希望小朋友在天家開心快樂,無病無痛

6 則留言:

  1. 阿娘帶佢去多啲街散吓步、跑吓咪又fit番囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 巳經日日散步架啦,假日仲兩次添,但依家係呼吸都肥呢kaka

      刪除
  2. 真係希望個個健健康康,快快樂樂!冬冬繼續加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝豆媽,我地會keep住加大個油,大家都要身體健康

      刪除
  3. 逄星期五就不停lam咀? 會唔會係定時等食呀?
    不過暫時唔減藥穩陣D都好既~
    冬呀, 如果係肚餓就要出聲啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都吾會,因為多數係食埋宵夜架啦,有次係訓訓下起身好緊張咁lam 咀,要我地按撫左佢成20分鐘先ok,希望吾係咩大問題啦,我地會密切留意佢

      刪除