2015年10月26日 星期一

10月25日數碼港探朋友仔

波板糖係肥冬兒時玩伴之一,今日佢約埋仔仔媽去數碼港玩所以我同冬爸就去探佢地啦~因為肥冬吾會見咁多狗既,所以我地都無帶佢去,佢地玩完後就去我屋企樓下探下肥冬添.

好啦..介紹下依位小朋友先,佢係仔仔媽新收養的10個月大叫拾派仔,前主人因為有神經緊張所以吾養得佢,仔媽個時剛好仔仔又走左,又吾適應無左個小朋友係屋企,好快就領養左佢啦..拾派仔係一個好乖又聰明既小伙子~ 肥冬見到佢仲無吠佢添,應該一定係純品仔呢wakaka


 跟住就到波板糖呢...仲係咁精靈


佢地仲養多隻比熊妹妹,叫綿花糖....都好可愛架


依個叫冬甩係波媽既朋友仔,好可愛妹


兩個好一致..點解因為佢地曾經係一家人嗎!

 點解話曾經係一家人? 好啦又介紹下先右手邊個隻叫冬甩三色哥基左手邊個隻叫欣欣黃白哥基,連同冬媽既狗友有一隻叫 Cordy 三隻原先都各有經歷, 長話短說了最後都來到同一個家人收養晒,又因為最後個家人好似係生小朋友原固就將佢地三隻送往狗場....

好彩最後三隻都比人領養左仲撞得返添,依家佢地都係快樂的小公主,其實佢地身世都好可憐,仲有個比人用來繁殖,好彩依家三個都活得好開心有主人既愛鍚,但其實仲有好多狗仔係活在水深火熱之中呢...唉...所以請大家支持領養不購買
 





6 則留言:

  1. 救命,咁多香港人養養吓狗唔養嘅?仲要係純種狗都應該要錢買翻嚟架,點解咁輕易就唔養呀?我以為依家香港已經比較文明,唔會因為生仔嚟啲原因唔要寵物?

    話時話,波板糖好可愛,我最鍾意長毛哥基啲樣,特別得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 文明?咁就錯啦..香港一d都吾文明,對狗係兩極,一係像親生仔女一樣, 一係就玩完即棄同玩具沒兩樣,有d仲會打, 其實近年好多哥基比遺棄,大多都是5歲開始,有時唸..丫..玩左佢地黃金歲月,差吾多年紀開始老啦,有病痛出來啦咪吾要囉..真係大有人左呀!

      波仔係長毛哥基,香港依家都開始多啦,其實有時我地班狗友唸吾好成日揾佢地賣廣告或者拍電影啦,因為香港人只會跟熱潮做事, 一拍得可愛d又會出去買狗返來養,最後先知要教,要醫要時間就會放棄架啦

      刪除
  2. 最慘搵佢哋不停繁殖,真係無陰公

    回覆刪除
    回覆
    1. 係..香港完全無監管機制,仲有大量私人繁殖真係好慘架, 如果能夠領養我希望梗加多人支持領養

      刪除
  3. 個個小朋友都好可愛呀!! 冬甩好靚女, 對眼巧精靈!!
    估唔到三位小朋友有咁慘既經歷,不過好彩依家都各有家人錫,一睇就知幸福樣啦~
    同意香港真係好唔文明, 仲要係愈來愈唔文明TIM呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 全對係每下愈況既情況, 講真以前年代媽咪成日話我地讀得書少所以要梗加有禮貌梗加要容納人,但依家真係出街一片磚跌死幾個大學生既年代.但就無左禮貌同容人之量,其實都幾可悲

      刪除