2015年10月22日 星期四

10月21日探訪SAA 契囡

大約一年前我開始助養SAA狗仔,今日終於安排到時間去睇佢地啦! 地方好大好清潔

好多小朋友歡迎我地呢....


 個個都好乖,籠外有張紙寫左佢地姓名,年齡同性格係點


 好啦..到我同契囡相聚一刻啦,其實我地想帶佢出去,外面空地走走架,可惜原來要接受訓練先可以,咁只好留係室內同佢按摸下傾下計,初初佢比較怕我地,後來按摩左,又傾計又抱又鍚,終於比我地熱情溶化左啦...最後回到籠仲笑笑口添


 依家12歲 Fido 囡,個樣仲好精靈,12月就13歲啦,我同爸爸應承你會再來同你慶祝生日架


同佢溝通完,返到去就笑笑口啦,好開心添

其間我地周圍咁睇下, 比冬爸發現到佢叫TUNG TUNG 東東,今年2歲10個月,好細膽架,之前係流浪時應成日比狗打,所以驚人驚狗...冬爸即決定助養埋佢添,估吾到又多個契囡啦,12月希望可以同你玩下啦



2 則留言:

  1. 好想俾好多狗狗圍兼同佢哋玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 下次回來香港可以去探下佢地,個個都好友善架

      刪除