2015年10月8日 星期四

盡責既狗主

話說噚晚我地又如常同肥冬落街,講真我家肥冬朋友不多,亦都吾須要個隻,一向都係獨家村,係屋企範圍內既朋友仔一隻手都數得晒,所以我地見到其他狗都會好遠咁避左佢....

但往往好多人做得狗主亦吾會盡責,明知自己隻狗係見到其他狗會勁吠,同衝埋去點解又吾停係到等其他狗過左先呢?

自問知道肥冬吾鐘意其他狗,我地會係遠處比佢地走左先,我都吾想嚇到人,但往往人係,不能將心比己的..

噚日就有一隻溝左品種大八哥衝左出來嚇到肥冬啦,當時我見冬只吠左2聲回應我就知大件事,無幾耐佢又不停咁lam 咀, 我地回家途中巳經開始,返到去抺身時好左少少...我地不停咁按撫佢,望見佢眼好似無焦點咁,但再過一陣回神了,眼有神彩.我真係好心痛,可能依d真係腦炎後遺症吧...

我巳經再mark 底如再增加次數我會即時致比醫生聽,上星期好好彩停左一個星期無lam ,冬你要加油呀~ 我知道你係叻女來既,須然你有一個無用既媽媽,因為咁巳喊,但我會振作,可能近日太多狗狗出事,所以我負面既情緒出晒來...

年頭到依家6隻我識既哥基走左..我地只能珍惜現在所有的,想做就同佢去做,咁先能夠無悔到終點,各位家長共免之~

8 則留言:

  1. 唉~ 我完全明白冬媽你既無奈呀, 因為我家JimJim都係獨家村,我都等半夜先去散步加行D無咩人既路線。但係偏偏衰主人真係無處不在!! 衰的講,佢地唔理自己隻狗狗唔見左唔關人事, 但唔好搞到其他人嘛!!! 好彩冬已經無咩事,有時候真係要眼明手快,下次有咩勢色唔對即刻伸腳/抱起冬(不過千鈞一髮抱起比較難),總知唔好俾佢正視到對方可能會好D。不過冬媽唔好擔心咁多啦, 佢地FEEL到架, 所以要放寬心,喊完就好啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Jim ma 安慰我呀~ 其實都開始明白點解d人咁吾鐘意狗,講真好多人都怕狗驚狗,但永遠一係吾上繩一係條繩長到半條街咁,唉....經依次我地會梗加小心,希望冬安好無事就好啦..

      刪除
  2. 呢個係香港人(亞洲人?)嘅問題,美國首先唔準狗狗出街唔上繩(係犯法嘅),即使係公園或者草地都要,而且美國狗主都好自律。

    好多哥基都係獨家村,我Blaze都係,就係因為咁,佢永遠都上繩,而且我條繩唔會效盡,大約4呎就夠,佢已經好習慣同媽咪行得好近。佢自己都細膽,針無兩頭利,有時唔可以「希望狗狗可以自自由由周圍走周圍聞」,但又「希望佢唔會遇到其他唔負責任嘅狗主同惡狗」。

    Blaze係無自由架,但永遠都好安全。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得無錯, 其實西九依家放寬比狗入,但亦有人覺無得放繩吾好,其實我都好吾明, 拖住行又幾咁辛苦呢? 係咪放繩先自由自在呢? 我同意佢地跑草地,但香港似中係一個石屎森林, 又點同外國咁大咁多草,空間感咁多可以比佢地自由自在....

      可況住宅下根本無足夠空間比佢地,行出少少都係馬路了,但主人往往好似比人睇佢隻狗有幾聽話咁,巳吾上繩,之後出左意外不能怪誰的,我家樓下都車死過2隻狗了,都係無上繩原固,其實要香港能夠人狗共融我唸仲要一條漫漫長路呢

      刪除
    2. 其實依家香港有好多養狗問題既爭議,但我覺得香港狗主既水平真係好參差,可以話好多都唔自律。我私心諗有時候俾太多自由狗同人都未必係好事!!

      刪除
    3. 讚同呀~ 因為太多不負責任狗主存在,好似平時冬落開公園,係有牌,公仔同文字表示要上繩才可入,但往往d 人都當睇吾到,仲有屎都吾執,我都同人鬧過好幾次了

      刪除
  3. 聽到都心痛好彩沒有事! //生死無人可改變// 我們可做的是好好珍惜一切,活在當下....冬媽...be strong!!!

    回覆刪除