2015年10月19日 星期一

10月18日開心西貢

好耐都無遠征啦,今日一大早約左虎豬去西貢行下順便食個早餐,講起西貢依個地方真係百般之味在心頭呀,因為一年零七個月前冬冬游完水再去西貢食晚餐後就腦炎病發啦,所以依個地方真係令到我回憶梗多.

今日天氣好好,我地7點鬆D就出發啦,大約9點就到步,見到虎虎,肥冬開心到飛起,今日心情亦大靚添.

我地沿住海邊慢慢咁散步..途中都預到好多狗,只要有上繩的冬冬都好平靜地行過,仲笑笑口,但一見到無上繩的她就會相對緊張,但總萛全日都對其他狗好友善

途中依棵樹好靚呀~ 虎媽叫我地留倩影


今日冬爸都有帶大相機架,但無拎到出來影,似中西貢比較多狗,我地只想比冬慢慢咁變返以前既生活,比佢實習下見返咁多狗,所以最後都無機會拎出來影啦

不過依家D手機影相都好靚,總萛影左幾張啦haha 依間 Let's Jam果醬好出名架,係牌坊行入去,有機會大家都試下


開心既虎豬,今日肥冬對佢特別好,有比佢鍚左一下,又比佢聞pat pat haha 平時肥冬吾比佢咁接近架..kakakaka做肥冬男朋友仔真係辛苦呢~


 肥冬: 果荼好味道....吾該晒


 份早餐咁大份..你一個人邊食得晒先得架...分d來啦

4 則留言:

  1. 妳食咁大份早餐,冬冬梗係唔抵得啦

    回覆刪除
  2. 我見香港仲係好熱,我返香港時都應該仲著短袖。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對你來講一定係熱添啦,我依d怕凍人就覺早晚涼囉

      刪除