2015年10月29日 星期四

10月28日西九海濱長廊

香港係好少大型公園比狗入的,近幾個月西九話開放比狗仔入,一眾狗主都好開心,但有個規定就係除狗公園範圍內其他地都狗隻都必須要上繩,這個我都覺得非常合理,不竟西九不是什麼大草園~

我地知道假日必定會有好多狗,所以就平日同肥冬走一轉先

其實西九有前後兩個出口的,我就當圓方入個個為前..依個木牌就係後面的出口啦..地標影張留念啦...

木牌後面就係馬路,無欄的,如果小朋友吾夠定影相時就最好捉緊繩子啦


 其實今日我地大約下午4點幾到步,原因係想影日落,見到依d雲心都沈一下,好彩肥冬係太陽伯伯既朋友,好快雲就散晒啦...

闊闊公園,分有草地..行人路..單車路..好乾淨very good, 香港人你地真係要keep住依個好地方


 早排見人去影茫草..估不到依到都有小小..可以盡情咁影返夠本啦


 依張飛天少女豬屎丁相,係今日冬爸大愛之作....

但...冬, 點解你好似肥左咁多既 >< 無眼睇..


 yeah..日落啦, 雲散左啦,圓圓大大的太陽落山lu..


 就來哈佬喂..轉個裝先得


 依張係我的最愛...情深說話未曾講,冬.. I LOVE YOU


4 則留言:

  1. 我都無行到去後面個門, 原來有影相位!
    不過算啦, Jim係唔定果啲, 都唔會影到架啦~哈哈!
    我覺得肥冬簡直係回覆最佳狀態咁呀, 飛天少女... 個肚肚!! (手指篤篤....) >"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈...即係又要地獄減肥啦,噚晚又麥皮餐陰公豬wuwuwuwu...行下啦地標嗎,你豬啦政府話收就收到時無得入架啦

      刪除