2015年9月21日 星期一

珍惜

9月竟然有2位朋友仔(毛孩)走左...唉....

人生無常,又可以點..生有時死有時.....

今早仲見到另一個朋友仔入左院...希望她能大步跨過 !

平日冬媽會寫出心情,但今天什麼都寫不下..

昨日落街散步,見到依個情景,好多人都說是耶穌光....須然冬媽係信佛既.但都接納到其他信仰,我好希望向上天講...希望走左既小朋友,可以係彩虹橋上生活快樂,開開心心, 在醫院裏既小朋友可以平安渡過今次既難關...

另外父母們不要太過難過,我深信..它日我們必會再見的~ 

 活在當下,不能改變事情結果,但能享受個過程...我開始梗加明白,活在當下,珍惜眼前依個道理~

9 則留言:

  1. 希望病左既小朋友快啲好返!!
    呢個角度睇肥冬有啲似JimJim... 不過係瘦版~

    回覆刪除
  2. 我都有兩個貓友o既貓貓走咗,唉

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時好感慨點解動物既生命咁短暫,但正正因為咁短令人類梗學會珍惜,唉

      刪除
  3. 回覆
    1. 係...真的很痛~ 所以當係身邊的時候要梗加珍惜

      刪除
  4. 我無任何種類嘅信仰,亦都唔信什麼彩虹橋,所以日日都活在當下。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係.最緊要活在當下,珍惜每一分每一秒

      刪除