2015年9月13日 星期日

9月13日香港仔水塘

又到星期日啦,天文台好似話今日有雨架...一訓醒竟然無喎, 仲天陰陰有D風咁就近近地去香港仔水塘走一轉啦~

肥冬都係食磨刀依行飯架啦..真係一埋位就OK呀~


賣萌嗎?.. haha


好啦..行下休息下向水塘進發


並不是參賽..你要企得這樣得戚嗎 ><


肥冬: 媽咪..影完了嗎? 我想落地玩玩呀~


好啦..今日勁合作,影一陣就完啦..去跑lu




9點40分到步玩到11點半走人..夠晒皮LU, 冬冬真係進步不少因為全程都要自己行,一抱佢就吠,體力真係進步不少呢 ! 今日我地都無帶車仔呀~ 見近近地,估吾到真係吾駛用^^



後記...冬媽既婆婆於早兩日離開依個世界了~ 大家放心我OK的,因為婆婆不竟98歲了.生前她不良於行,要住係老人院...依家係一個解脫.可以同公公重聚了~ 大家都要珍惜眼前呀~


4 則留言:

  1. 冬冬不嬲都係靚Model
    呢個Blog友啲狗狗,妳應該識喎
    http://ruby2149.blogspot.com/2015/09/2015_11.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦..樂寶俊家識呀~ 佢地有3個小可愛呢

      刪除
  2. 呢D天氣啱晒行山! 肥冬要落地果張好可愛啦~
    婆婆98歲好厲害,冬媽保重,同冬行多D山散心啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 噚日D相我真係大愛呀! 放心婆婆依家無病無痛,一定好開心架啦! 我地都OK無問題的~

      刪除