2015年9月6日 星期日

9月6日虎家日本手信

虎家早前去左日本旅行呀,睇到冬媽口水都流埋,無法啦..真係放底吾到冬豬加上都無信心比其他人照顧,所以去旅行依D願望只好等冬豬它日做了小天使再唸了.我一D都吾覺可惜架,因為陪伴佢地既時間太短暫啦, 我會好好珍惜同佢地每一分每一秒

今日同虎媽提早慶祝生日,佢就帶左冬豬手信比我啦...嘩..多到呢,我以為自己去左日本掃貨呀


佢地去左京都一間專賣哥基野既店, 入面所以衫同設施都係為哥基去設計架....睇下D衫仔幾FIT,胸口位加闊左架....仲有個健康符...愛屎你地啦虎家

太太太開心啦,多謝虎家


4 則留言:

  1. 我返咗香港兩個月,我家天師仔瘦晒,我都好肉痛,下次都唔敢返咁耐

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架.佢地越大越懂性,反而佢地細細個就吾會咁架,尢其肥冬病係因應佢情緒,講真旅行大把時間去,都不急於依幾年啦..我另願比晒d時間肥冬都吾想去旅行住

      刪除
  2. 肥冬有咁多手信簡直開心過去日本啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..又有得食..又有得著,又有得用..好似出奇蛋咁呀~ 滿足三個願望haha

      刪除