2014年1月31日 星期五

送蛇迎馬

今日大年初一,冬冬家係到祝大家新春快樂,萬事如意,家肥屋潤,金銀滿屋恭喜恭喜

昨日年三十媽咪爸B帶左我去行花市,仲坐埋船去食飯,話行個大運咁話喎!

年三十晚我地去左行花市啦
 
 
 
行到依檔賣揮春,佢認到我個名牌,知道我係冬冬,仲話睇左我BLOG好耐啦! 係咁叫我簽名,好難為情呢, 係檔前留影先!

 
行花市梗係影燈燈啦


                                         跟住媽咪仲帶埋我去食泰國菜添....

 

                        到左大年初一啦,一早爸爸派利是,我梗係要好肉緊咁接住啦! haha

 
跟住媽咪就帶我落公園行大運啦!

 
肥冬係到祝各blog 友食極吾肥,身體健康,要魚有魚,要骨有骨,恭喜恭喜


 
 

 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

8 則留言:

  1. 烏冬,祝你地一家新年快樂,身體健康:)
    我係尋日唔知醜咁叫你簽名個女仔呀!
    睇左咁耐BLOG先第一次見到你>///<
    有機會既話,希望下一次係我家Gorgi同烏冬見面啦:)

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi Sammy 哎呀! 好開心你仲睇緊肥冬依個blog 呀! 依隻女係咪好大隻呢haha

      刪除
  2. 我鍾意身體健康,食極唔肥,新年快樂,yeah

    回覆刪除
    回覆
    1. Ruby 祝你身體健康,食極吾肥wakakakaka

      刪除
  3. 祝你哋一家個個龍馬精神,笑口常開!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝,我都祝你地心想事成,身體健康^^

      刪除
  4. 祝冬冬一家個個都身體健康,心想事成!

    回覆刪除