2014年2月10日 星期一

2014寵物展

香港寵物節尢其灣仔攪的,係全港最大型一個,發起人好聰明架年年都係新年後攪,可能知道d人多利是錢啦 XDDDDD


冬媽都好期待2月的寵物節的,今年仲同冬爸拎左假平日去Shopping 添!

吾知係咪因為養左肥冬差不多5年,好多野都有,定係...要求越來越高呢? 今年無以前幾年咁咩都買.

今年總共花費左1500元到啦! 睇來我個小肥豬都好滿意咁喎 ^^


 另外梗係周圍r 下贈品啦, 可以捐去比狗場比梗多小朋友分享嗎! 依到係我努力r 返來成果

話咁快3日寵物展就完了,最快都要等7月九展攪的小型寵物展了!

6 則留言:

  1. 冬冬已經舔晒脷,快啲開俾佢食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA...影完比自家風乾野佢食左啦

      刪除
  2. 我剛想寫寵物節既BLOG ^^,
    我都覺今年無上年咁多野啱買呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,吾知係我要求高左,定係依家連零食都自家造,所以無咩岩買呢?

      刪除
  3. 我想問嗰兩個軟膠動物圈圈係乜嚟架??

    回覆刪除
    回覆
    1. 送架,應該係門攝 haha...防止撞埋到門的

      刪除