2014年2月15日 星期六

監控豬.....

Hi 各位,媽咪因為天氣太凍原估所以懶蟲再度上身好耐都無update 個blog 了!

我都係食,訓,玩咁啦! 不過近日爸b係街帶左舊野返來,跟住每晚媽咪都會講得出我d衰野,例如lam 手呀! r 身咁...哼............之後我先知原來依舊野叫cam.....喎

媽咪話無人就可以睇下點作反添, 荼實未安前佢地都估我成日訓,咁當然我好乖吾會攪破壞,我最鐘意就係我張sofa ,無人我係吾會離開我張sofa 架

哼...你吾好以為我吾豬你望緊我


 我都費事踩你,訓午覺lu.....................



 不過我都有得益喎,因為媽咪成日睇我都見我只會訓,話我地真係好悶,一心只想爸媽返,所以話就萛返工既辛苦同倦,都吾再偷懶,日日都會同我行街街....kakakaka 依d咪叫因禍得福囉

6 則留言:

  1. 狗地每日都等爸媽返黎,最開心係爸媽唔駛返工時

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係吾駛返工佢地又無得休息喎,HAHA...不過我都想日日留係屋企陪佢地呀~

      刪除
  2. 睇cam會睇上癮架~ 哈哈!!
    不過見到佢地係屋企不停瞓悶到爆,真係好想放工即刻衝返去架!!!

    回覆刪除
  3. 我裝都無用, 因為Blaze鍾意呢埋ottoman底瞓, 見唔到佢架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬係吾會郁架, 只會係SOFA 上由朝訓到晚

      刪除