2014年1月26日 星期日

1月25日飛虎生日之觀光士多啤梨園,沙頭角,流水响

今日係虎虎正日生日,媽咪爸B都專登拎左假同虎虎慶祝生日呀!

今次選擇左大西北行程,其實早前虎虎有少少吊腳情況,睇過醫生後得知傷左孕帶,其實都係响起左我地哥基警號了,似中我地腰長腳短,真係好易出事架,所以爸媽經大家相量以後都會選擇比較舒服的地方去.....

大家放心啦,虎虎經2星期休息..依家食緊葡萄糖安加青口素,無咩吊腳啦,好快會好返晒添

今日行程都非常舒適,一早就虎爸就楂車到位於打鼓嶺附近,近雲泉仙館...

依到就係觀光有機士多啤梨園啦...佢地都歡迎狗仔的,不過當然要上繩好好看管D小朋友啦,吾係整爛晒人地D田就屎火架啦..


 吾講你地吾知呀,我至鐘意就係士多啤梨架啦...

 媽咪去左剪..好緊張呀..吾豬佢收穫如何呢?



你地睇..真係好大粒架,我地買左後即試,真係又大又甜呀!

 媽咪依到吾夠呢....



 跟住我地就去沙頭角的海景私房菜食LUNCH,媽咪話比5粒星佢呀,因為真係好味又平民價錢呀! 正................

 今日係虎虎生日,當然有蛋糕啦..今日虎家訂左虎虎至LIKE 甲蟲做生日CAKE 小冰媽D手工真係不得了呀! 大家話係咪100%似呢

 虎虎生日快樂,身體健康,日日都咁開心..我會同你周圍去架!

 今日我實在太開心,所以長期KEEP 住甜美笑容

 跟住再去流水响行行鬆鬆骨..我地吾會行得咁勁架,行左來回都係半小時啫...



環璄真係非常之靚架!

 今日行程由早上10時至3時完結啦....不過我同虎就BOOK 左4點沖涼洗白豬過肥年啦...

大家你沖左白豬未呀!


8 則留言:

  1. 回覆
    1. 無得偷食架, 磅左就可以食囉hahaha....又大粒又甜呀!

      刪除
  2. 祝虎虎生日快樂,狗體健康,身壯力健

    回覆刪除
  3. 祝虎虎生日快樂,身體健康呀!!
    個CAKE真係靚到不得了呀!!
    冬冬真係俾面虎虎全日笑咪咪咁喎~ 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Jim Jim 你講得無錯,今日全程都笑到合吾埋個口, 影相又合作...全因有士多啤梨既威力

      刪除
  4. 冬冬都幾乖喎, 見到面前有咁多strawberries都無扯住去偷食.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都忍到口架,聞下囉..因為個惡屎亞媽係到嗎WAKAKAKA

      刪除