2014年1月20日 星期一

我第一個Staub

其實由FACEBOOK 到BLOG 都好多LC 用家,都吸引到我架! 除左色靚花款多以外,仲好實用添,但一路都未落水既原因係.............佢既重量 haha

但終於都敗在係............Staub 手中

原因係話煮時間短,可以keep 住營養,可以令冬冬食得健康d,就係咁......我咪衰左囉

係網上check 左LC 同Staub 其實都各有好處,最後我選左Staub 原因係佢無咁多款揀,咁咪破少d財囉haha

8 則留言:

  1. 冬冬, 點解黑面豬呀? 雖然唔係小食, 但係媽咪會喺入面煮好味嘢俾你架!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢依家只愛上風乾機架炸..依個煲佢話都吾知咩水..

      刪除
  2. 冬冬個樣好似有啲擔心咁喎,哈哈

    回覆刪除
  3. 冬冬真係有眼不識泰山呀!!
    佢係會變出好味野食既鍋鍋黎架!!
    我依家都係會LC一煲過煮JimJim3-4日份量既晚餐,
    真係好好味, 我成日都會偷食!! 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. haha 講真我煮左3日,吾知點解會咁香既,攪到依家煮好攤涼比肥冬,佢嗯嗯聲叫呀! kaka 之前都吾會既

      刪除
  4. staub 真係好好用。 識用會越來越喜歡。 LC 都好, 色又靚。 我怕我色心起到時破產都似。 所以都係要實用嘅 stuab。 ^.^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我覺得STAUB D煲好用D,同埋平D啦覺得粗心的我會岩用HAHA,不過呢我依期迷上LC 碗碟個D,真係破產架

      刪除