2014年1月12日 星期日

1月12日SAA狗狗慈善步行2014@大棠

一年一度SAA狗狗步行又開始啦, 今年一早約左虎虎參加,但可惜虎虎關節痛痛仲有小小吊腳仔,好彩睇左醫生,醫生話係哥基通病依家萛係小問題,只要好好保養就好快無事....

虎虎你要加油呀! 今日我幫你行埋一份啦!

因為今日得我一個,去到即苦埋口面了><


媽咪叫我比D心機行...好啦! 做善事開心D


原來大棠仲未甩晒紅葉,等爸B補返幾張靚相先








話咁快就行完啦...又要掉返頭LU...



你地話我係咪好叻女先, 係喎話時話大家係咪覺得點解無其他朋友仔呢?

KAKAKA 梗係啦! 原因有2

1. 一早約虎家早D去,因為大棠近日係香港好紅,所以成日大塞車,警方都管制車輛出入

2. 我爸B因為返完通宵去架,所以勁早去到,行完就走得,我地9點10去到12點完畢,當時D人先起步炸.....不過咁樣行好舒服又吾會同狗吵交,..你話幾好呢! 其實都吾明,明知咁多狗地方D主人都吾拖繩攪到好多狗都會大打出手,所以希望再有依D活動主人可以為每個小朋友上繩啦,咁先可以行得開心架嗎!


慈善步行明年見....

8 則留言:

  1. 我覺得主辦單位應該要規定拉繩喎!美國一定唔會准咁樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,講真咁多狗地方吾上繩就會亂,真係好吾明d人唸咩,係咪要打到流晒血先安落呢?

      刪除
  2. 冬冬完成個樣好得戚咁喎!! 哈哈
    咁多狗唔上繩真係會大混亂!!
    好似前2日帶少爺散步,遇到隻比熊無上繩,一見到少爺就出牙衝埋黎,
    只差小小就咬到啦,好彩我用自己隻腳擋住咋!! 佢個主人根本就追唔切!!
    為自己亦為其他人真係要上繩!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多主人都覺自己隻狗好乖好聽話一叫即返,根本就吾明佢地會好受外界影响,所以我一見D狗吾上繩,我就會抱起肥冬,講真我極你又吾好,你整到我梗加吾想囉

      刪除