2014年1月24日 星期五

我的homemade 之路

其實冬冬食homemade 都有一年既時間了! 剛好見到blog 友Jim Jim 分享homemade 咁我都要寫返篇先得...

其實我有無寫過,真係忘記左 (老人痴呆中)...........

講起我homemade 之路係由2012年12月開始,原因我朋友仔金毛coco 的過身,佢係死於肝癌,佢主人同我講,似中狗糧又幾吾好,如果能夠抽到時間,煮得一餐得一餐, 依句說話放在係我心裏,所以由當月起,我開始自己煮....

由初初一星期只有六日先煮,後來變成每2日煮1次,跟住就變左依家咁日日煮啦..

因為似中我吾係一個營養學師,我都怕吾識計數,所以早餐我依然會比肥冬食狗糧的.....但自從食左晚餐homemade 後,肥冬keep 到磅數,以前食任何牌子減肥糧只會越減越肥 @@

依家佢29磅仲每晚都有自家零食吃,真係覺得食得安心又放心呀!

 好多朋友仔都問我點分配冬晚餐,比個冰格大家睇下啦,我去凍肉店會叫佢CUT成一塊塊,咁每一晚都會用保鮮盒拎一餐份量落下格溶,到第二晚就切同煮。。





































 依家買左個STAUB 煲,咁就可以整無水煮啦! 煮3至4分鐘焗5分鐘..食得啦! 每晚冬都會有魚有肉同2款菜,咁就可以吸收吾同維他命啦!

亦都好多朋友仔問我係邊樹入貨,我通常去灣仔街市附近廣利凍肉,因為個到有晒,鹿,牛,羊,火雞,鴕鳥,兔...等等等............. 大家都可以試下架!


9 則留言:

  1. 係呀, 唔寫會唔記得架!!
    我屋企附近無凍肉鋪呀,所以無咁多肉類選擇,
    咁冬妹有無試過鹿同兔肉呀??!!
    JimJim: 冬妹你就好啦,成日有不同口味!! \(^0^)/

    回覆刪除
    回覆
    1. 鹿,羊,牛,鴕鳥,火雞,雞,鴨,都係冬妹成日食既, 反而兔仔無,因為冬爸話太殘忍喎...食吾同既內吸收吾同維他命呀! Jim 你住邊呀,你上網search 廣利佢好似買滿500送貨架,你一次入多d咪得囉!

      刪除
  2. 如果狗狗不幸患癌, 食全生(raw diet)係最好, 因為癌細胞靠grains同糖增長, 食raw diet可以減慢病情. 美國都有好多狗只餵raw diet, 上網查吓都好易有資料.

    冬冬除咗食肉同蔬菜, 仲布無食肉臟? 加啲動物肉臟營養仲好啲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有啲貓主人俾貓食生肉,我又覺得唔係咁好囉

      刪除
    2. 冬冬都有食內臟架,間吾中但吾係成日食,每星期仲食一隻雞蛋添..生肉係香港吾太建議我覺得係因為D肉吾夠新鮮,吾同外國D肉咁好,似中我覺得多菌呀!

      刪除
    3. 我早上食raw架 ^^
      因為平時食開orijen,暫時又唔覺好大分別
      不過食raw,terri開心d

      刪除
    4. 佢地食鮮食真係開心好多架!

      刪除
  3. 煮homemade俾狗狗就容易得多,我都唔知可以整咩俾我家兩貓食,佢哋連魚都唔食

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,都吾知依家D貓咁攪笑,我都識好多朋友仔D貓都係吾食魚架@@

      刪除