2014年1月10日 星期五

為新年做準備

年...又過年.....好快就到馬年啦! 吾知大家又準備晒D野未呢 ^^

媽咪揾到三色哥基利是封呀! 係咪好靚先^^

 仲為我準備定新年靚靚圍巾啦! 年初二就去婆婆到逗利是啦 ^^


8 則留言:

  1. 點解隻哥基帶眼鏡架?

    個圍巾好靚喎, 自己整定係買架? 我都想買呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個設計係帶眼鏡架....HAHA 圍巾係買架,不過沽清左了!

      刪除
  2. 利是封好靚呀!!圍巾好新年feel呀~~
    我本來都諗住整Terri利是封,不過又用唔著,所以整左Terri賀年卡!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我初初都有唸整肥冬利是封架,不過唸唸下收到既人會掉利是封喎,咁我吾想比人掉肥豬,都係買卡通利是封好D啦 XDDDD

      刪除
    2. 咁又係呀~~~~~
      卡通都超正!!! 大家開心又唔怕俾人掉左肉痛!

      刪除
    3. 全中呀! 如果做自己寶貝樣我真係怕比人掉左落垃圾桶呀

      刪除