2013年12月29日 星期日

12月29日香楓林

好多國家都有楓葉影,香港都有架,不過就只有10數棵,其實香港都種到希望政府會種多D啦,吾駛迫死晒D遊客係同一個景點,攪到郊外好似旺角咁多人呀!

因為知道12月依個熱門景點,所以今日約左虎家晨早0830就集合出發啦...

 今日團友虎虎..因為拖家爸媽北上去,所以今日同虎拍拖啦....

 個個都話我識擺POST..你地話係咪呢...haha



























 我同虎虎有時都會影到黑面,表達不滿架 haha


































因為我地早依到都吾萛多人lu...過多半個鐘企到人山人海



 因為太多遊人來影,所以仲起左個牌添,上年都無架

 回程lu..我地去元朗食野仲食埋b仔記涼粉添...



































今次活動係2013年最後一次啦,我展望2014身體健康,繼續食..玩...同訓呀! 係到祝各位新一年,新年快樂,keep 住咁開心. 大人毛孩都身體健康

4 則留言:

  1. 冬冬真係好叻擺POST!!
    我覺得2位小朋友黑面好搞笑~ 哈哈!!
    依家假日既郊外真係多人到好似旺角咁呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我真係好吾鐘意依家感覺,昨日行到好似旺角咁呀!

      刪除