2013年12月18日 星期三

永久保存的部落格

經YAHOO 執左,我又懶又吾想睇長長文字搬個BLOG 過來依邊,只好選擇另一個方法去好好咁保存我的部落格!

岩岩點點印出左依本印制部落格書仔,真係好好咁睇下點整先, 到時可以比自己一個好好珍藏了!

講真電腦科技係好勁,但我都係鐘意拎實物係手會有保障得多!


4 則留言:

  1. 我都有留意佢既廣告呀!!
    如果寫左好耐, 整返本都真係會安心D,而且無電腦既時候都可以欣賞!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 岩呀! 所以我都唸緊..似中blog 都係我心血之一

      刪除
  2. 啲人又真係幾有諗頭,咁都可以搵錢

    回覆刪除
    回覆
    1. Ruby 梗係,無窮創意先揾到錢架hahaha

      刪除