2013年12月28日 星期六

冬的自家小食

講真一部3千幾蚊風乾機,冬爸都比我買原因有2個

1. 想肥豬食得健康d

2. 因為見我煮homemade 比肥冬食都keep 左成年了,知我真係有恆心

今日就比大家睇下我收盛啦!

係街市見到靚靚金邊池魚同另一隻忘記左咩魚wakakakaka 咁新鮮就買來風比肥豬啦...

經過一晚大約10個小時就有收盛架啦

當然我一定會起清內藏同骨先風啦

你地睇下幾靚, 同街買的魚仔小食係一樣架,但依d係我親手整絶無防腐, 我都試過風鴨肉做禮物比朋友仔,個個都食到lam lam 利


6 則留言:

  1. 整多咗一時唔食得哂,其實可以賣啲俾你幾個狗友賺少少。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好多朋友仔都講過,但你都吾知其實狗界圈都幾煩,一係你賣野吾知係邊個仲好,吾係又話吓..咁貴架,咁少既, 真係多多聲氣架, 我依家多數等冬食晒先開機,整多左送比冬D好朋友,或者狗仔生日造生日禮物囉...

      刪除
    2. 我都係建議好熟好熟嗰幾個狗友,當然要佢哋本身想買啦,如果覺得貴就唔好買就算啦。

      刪除
  2. 嘩,真係好吸引呀!!
    如果係我應該會食左9成淨返1成俾JimJim,哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA 我依家都好衰呀,成日冬妹1條我1條咁食,WAKAKAKA 肥豬啤住我囉

      刪除