2013年12月4日 星期三

風乾機呀!!!!

就到聖誕啦!其實每年我都吾會特別買禮物送比自己,但今年用左依個藉口買樣貴野啦XDDDDD

就係依部風乾機啦!係美國可能只須一千港幣,但係香港就要3千5 @@ 但為左肥冬可以食到新鮮又健康小食,貴d都係值得既,須然住份禮物得益係肥冬,但佢地健康就係送比我無價的禮物啦!


16 則留言:

  1. 吓, 差咁遠, 三幾百就話啫, 如果你第時遇到咁情況話我知, 我Amazon有Prime membership好多嘢美國本土免郵費, 我幫你寄番香港連郵費你都仲慳好多呢.

    回覆刪除
    回覆
    1. 用converter應該無問題,我以前有個同學由美國移民返香港,全屋電器都係美國搬翻嚟,都無問題。

      刪除
    2. 電壓可以用變壓器都ok既,可惜朋友仔夾吾到時間, Ceci, 但會吾會寄返來會掟爛呀,到時又無保養就屎火啦

      刪除
    3. Airmail應該唔會點掟,我啱啱幫個舊同事寄咗件香港無得賣嘅video server返去都無問題呀。不過當然你要feel comfortable啦,真係無保養架喇。

      刪除
    4. 如果咁好,下次有須要真係要揾你幫下手啦, 因為價錢相差得太太太遠了

      刪除
  2. 嘩嘩嘩!! 風乾機我都想買左好耐架啦~
    不過佢size太大,屋企已經無位容納佢>"<
    快D整多D肉乾俾冬冬吃啦~ 自己整既又無防腐劑又無調味好好多!!
    JimJim: 冬冬,羨慕屎我啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim Jim 快d叫你媽咪買啦, kakakaka 其實肉乾應會少d,因為之前冬試過尿道炎,醫生都叫吾好比咁多肉乾佢食,我唸整魚仔乾多d啦!

      刪除
    2. 尿道炎要飲多D水呀!!
      可以試下晚餐鮮食加大量水迫佢地飲,我都係用呢個方法迫JimJim飲多D水架!!

      刪除
    3. 其實尿道炎都係年幾前發生架啦, 冬冬晚上都轉左食HOMEMADE 早上食糧,可能HOMEMADE 有大量水份啦,所以依家都幾好, 就因為HOMEMADE都有肉,所以小食我就吾想比咁多肉佢食,風魚囉HAHA

      刪除
  3. 我都係考慮到Mocha比較少飲水,所以遲遲都未買風乾機做乾肉小食呢。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁可以風下魚仔,其實我怕肥冬肥,肉我都少風架,只係依排係風禮物比朋友仔先會風肉,依家有左依部機,可以送做新鮮食物比朋友仔啦.

      刪除
  4. 放心, 你無買貴野啦, 呢部機美國買最平都差不多200美金, 連稅折合都1千7百幾港币, 如果寄回來, 郵費無1千都幾百, 加個變壓器大約要500蚊, 除非有人幫你帶, 否則只係慳到幾百蚊. 呢部肯定係好野黎, 不過我玩具太多, 家無多餘地方了, 連廳的窗台都放埋廚房用品, 所以佢對我黎講太大了, 本來都心思思, 想睇下另一部ezidri, 但Spicy又唔食得多 (我係無零食主義者, 一日都只比一兩粒), 所以諗諗下又打消念頭.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來無買到貴野,真係好 HAHA...其實我初初都好似你咁唸架,但係我平時又間吾中有肉片同魚仔比肥冬食,所以唸唸下好啦,須然吾係成日用,但點都好買左佢,整魚仔多同埋可以有朋友仔生日,風D小食送禮

      刪除
    2. 冬媽…結果我都比你毒到了!終於都在Amazon買咗個5層的,不過變壓器我買kitchenaid時已添置,我自己帶回香港又摼返運費,摼盡!宜家最煩係搵位放,我打算放佢在書房窗台。

      刪除
    3. 係呀! 我依家都用先拎出來,真係無位放啦...不過自家整小食真係健康又放心架

      刪除