2013年12月24日 星期二

12月21-22 東龍島冬節camp夜


其實12月再去camp都一早plan 左架啦,但因為虎家工作關係所以取消左,跟住我地再plan係21-22去號,今次好幸運地成行啦,須然依幾日都係比較底温,大約8-12度,但冬虎家精神係無有怕既haha,東龍島由11月1日起都加左船費啦!  成日39蚊來回,狗仔20蚊來回


依間士多老闆娘超好人架,今次我地無選擇政府營地,揀左依間士多後面一個草地起營,因為個到會睇到日落同日出架!


依到d麵仲大碗到人無朋友架啫kakaka


你地大人就食到飽晒,想我影相...哼...........你就想黑面加合眼吹咩...


嘩......依到d境靚到好似去左瑞士咁呀! 今晚就係到扎營啦




多謝虎家陪我地癲,仲特登買多個帳篷可以煮食時無咁大風,真係超好用呀!


依到太靚啦,等我招積咁笑下先!


大家見吾見呀! 日落啦............................好好彩比我地見到呀!


我同虎都要掌握時間呀! 因為落得太快了



到左晚上,大人就打邊邊,小朋友就食三文魚火雞餐, 你地睇...天空滿佈星星,側邊個個係月亮來架,現場睇真係超靚呀!


一朝早太多雲唸住睇吾到日出架啦..但係我同太陽伯伯咁友好關係,佢竟然係我面前出現呀!



太陽伯伯....你好呀! 我係太陽之囡周肥冬呀......................................



影飽相,我地又開始煮早餐啦,麻煩晒虎爸kakakkaka, 食飽我地就走啦,玩得非常開心呢^^




6 則留言:

  1. wow~ 兩家人都好勁呀~咁凍都無縮沙!!
    睇到咁靚既日落日出都抵返~
    最後一張兩位小朋友都好認真咁等食喎~ 哈哈!!
    祝冬家&虎家都 Merry Christmas la~

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim 家聖誔快樂呀! 其實做足晒設師真係無問題,當日營地仲有6個營同我地一起添,其實真係好開心架

      刪除
  2. 最尾張相兩隻小朋友個樣好冬咁喎!

    祝你哋個個聖誕快樂,新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誔快樂,其實真係無唸咁凍架,只係日出時間太早佢地未訓醒啫!

      刪除
  3. 下次搵秋天時去,無咁冬好玩好多呢,冬冬一家,聖誕快樂呀

    回覆刪除
    回覆
    1. thx Ruby 我地都唸緊可以春天去多次架,聖誔快樂呀

      刪除