2013年12月26日 星期四

12月24,25日開心盡慶

媽咪6日假話咁快就完啦, 吾知大家依個聖誔去左邊到玩呢?

平安夜我去左數碼港跑左個早場, 當日吾多朋友仔,差不多包場呀....







跑下聞下咁就一個上午啦,我依個聖誔look 係咪好可愛呢 ^^



25號聖誔日,媽咪約左地拖, 虎虎去香港仔水塘bbq 今次爸b終於放棄影相,靜靜咁同我燒野食同散步啦.....haha

不過依家有手機都好方便,拍下花絮比大家睇下啦....


媽咪仲訂左小冰媽聖誔cupcake 比我地d小朋友架...


一年話咁快又過啦,係新的一年希望大人小朋友都身體健康, 平平安安.....


7 則留言:

  1. 最後嗰張相個look,好似以前粵語武俠片呀于素秋個女俠look

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. haha...講真我都係like 自己拎住來燒會開心d

      刪除
    2. 一齊燒可以傾吓計,外國style一個人燒,其他人等食,都幾無癮

      刪除
  3. 聖誕節目果然好豐富呀~
    冬冬聖誕女郎同女俠LOOK都好得呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA 聖誔過後又到除夕了,希望2014大家都身體健康,無病無痛

      刪除