2013年9月25日 星期三

我的每一天

我有一個香港人既媽媽,佢同好多香港人一樣都非常忙碌~!

超早6點幾要起身餵我肥冬食早餐 (豆豆)

跟住8點鐘就要出門口返工架啦

到左6點鐘媽咪就返來,第一件事梗係鍚我幾十下啦kaka

跟住就上繩落街街散步lu

當然每日都會落公園到坐下hea 下散下步啦!

香港公園吾係個個都比我入,仲好多不歡迎狗添, 好好彩依個公園吾係政府的~係MTR 準備起鐵路,但只係計劃當中,所以就起左個公園比我地人狗共隔啦! 只要上左繩咩狗都可以行架!



































大約行30分鐘到媽咪就帶我返歸架啦!

因為每晚媽咪都HOMEMADE 晚餐比我,食到我毛又靚D腸胃又好D

每晚10點半至11點我都會READY 訓覺豬,我生活係好規率架! 吾知大家媽媽係咪都咁忙呢?


4 則留言:

  1. 我之前有留過言,但係因為你set咗每個留言都要批准.... 個留言就唔見咗,你可以考慮吓取消留言要批准.....

    回覆刪除
  2. 正因為香港好唔dog friendly (加上CY…下刪一百字),,
    郊野公園就去得! 公園? aii ><

    仲有我玩dog sport加嘛!
    香港而家直情無左回事~
    連大陸d dog sport仲發展得好過香港lah!!!

    所以我返香港個plan又一再delay~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唸你都吾駛唸,依家連郊野公園都想起樓呀! 真係小小大自然都吾比我地, 海灘就吾好講啦, 一個康文處管轄就吾比入,一入就收告票, 我D 朋友都上過庭了,仲罰左2千蚊添,香港地養狗好似做賊咁啦

      刪除