2013年9月19日 星期四

9月18日迎月夜

今晚係農曆八月十四即是迎月夜, 今年同往年一樣媽咪都訂左小冰媽既月餅比我!

係到預祝大家中秋節快樂, 人月兩團圓


媽咪話仲係到摸索緊依個blog 喎! 所以希望佢快d習慣啦! 咁先會係到成日見到我嗎,kakaka


8 則留言:

  1. 冬家中秋節快樂!!
    個兔兔燈籠好懷舊呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. 中秋節快樂, 一家燈籠年年都拎出來玩一陣好開心呢

      刪除
  2. 冬冬,中秋節快樂呀!

    你依家仲要訪客留言時加檢證碼,要去取消佢呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係邊到取消呀! 唉。。。我仲未識玩呀!好苦惱

      刪除
  3. 點樣先揾到其他朋友D Blog呢?冬媽如果知道唔該話我知吖 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都未識架,只係大家係BLOG到留言留LINK我先揾到佢地炸

      刪除