2013年9月19日 星期四

9月19日中秋舞火龍

今年同往年不一樣,我地無去婆婆家渡中秋,爸爸話帶我去睇火龍喎!

火龍係咩來呢? 食吾食得呢? wakaka

嘩, 到左啦! 個邊好熱鬧喎...


































原來依條就係火龍啦! 媽咪話係要來求平安架!


































 主持人話開始可以比市民插香啦! 街坊都想平平安安,所以個個都去拎香插係火龍上,當然我媽咪都想我健健,家庭平安,所以佢都有插呢, 佢仲求埋各毛孩架, 大家放心 ^^


現場真係好熱鬧,時間差吾多啦! 爸爸都揾個靚位睇火龍啦! 大家都ready 好了



































 好啦! 依到由我肥冬報導,現場非常熱鬧,各人都好心急睇火龍起步呀!




                                                                                                                                                   


























起步啦....yeah 大家都好興奮呀! 途人仲一路跟住火路行添


























我當然跟左小小路程啦! 希望大家都平平安安







































6 則留言:

  1. 嘩,冬冬好叻,咁多人都唔乖!!
    JIMJIM去一定吠爆呀!!
    祝願各大人小朋友毛孩都身體健康!!

    仲有分類問題已於請指教篇BLOG回覆,
    真係要大家一齊指教努力適應!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 吾該晒Jim ma 我終於攪到個分類啦,真係要時間去適應呀!隻肥豬又吾會驚咁多人,反而太多狗佢會好緊張呢,可能肥冬當左自己係人啦

      刪除
  2. 冬冬咁多人你驚唔驚呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我吾驚人架, 係太多狗反而會驚囉wakaka

      刪除
  3. Blaze同冬冬一樣,驚狗唔驚人,不過我反而驚太多煙同太熱,同埋要我抱住佢行我一定唔帝呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 行到出去又吾會大煙,係冬爸抱住我都覺得倦啫KAKAKA 比著得我一個實吾會去呢

      刪除