2013年9月21日 星期六

請指教

開左新blog都有成個星期有多,但真係仲有超多問題未知點解決,請各路英雄幫助幫助

1. 係右手邊的分類點增設呢?

2. 點去揾到blog 友呢? 依家只係睇返個別早前yahoo留言有新blog link 先揾得返

3. 大家係咪又順利由yahoo blog 提供搬家服務由yahoo 搬到Google 呢?

多謝大家比比意見呀!

16 則留言:

  1. 烏冬媽:
    好辛苦,唔知攪成點?開咗個 email address,但未開 blog,睇其他人搬家,話 download 要用幾個鐘,我咁少嘢,希望容易啲!
    ozcharlie

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係yahoo backup 都只係幾個鐘,仲要由yahoo 幫你back ,自己係可以關電腦架,但搬家到依家我都未識,如果用返yahoo 新開blog 就好似好易,但要搬到依到,真係到依家我都吾識,不過我自己都做左備份比自己,所以搬吾到我都有留底呢

      刪除
    2. 我都係新手, 而家連點樣搬過來BLOGSPOT都唔識...冬媽, 請問可以點將YAHOO個BACKUP搬過來呢?
      仲有, 你係點樣自己備份? PRINTSCREEN嗎?
      心急的MOCHA媽上

      刪除
  2. 冬媽,其實分類即係"標籤"呀,我自己改左個名咋!!係版面設定既小工具有得揀"標籤"。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我要再試下,真係吾識用呢! 吾該晒哦~~

      刪除
  3. 搬家去blogger可參考呢篇(但係搬唔到相嘅):

    http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blogger.html

    要搬埋相,就參考呢篇,不過你要識好多電腦嘢或者有人幫你至得,因為好似好多人自己攪都唔成功:

    http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blog.html

    我多數會用第一個方法,然後等得閒時自己慢慢加番啲相上去。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓...搬吾到相>< 你都知我相多過字啦! 唉.... 攪到我吾想搬,自己封存萛

      刪除
  4. 其實都唔難搬,我都攪得掂,真係唔算難(我唔係好叻電腦D野)有問題可以fb pm我 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. THX 豆豆媽, 去左你個BLOG 到睇,吾識我再請教你

      刪除
  5. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. hello, 我一向無用Y! blog,N個月之前已開blogspot, 但用開FB…
    不過FB要用tag搵野好難,我所以放d長篇黎blogspot……
    想借位問問, 我如果想subscribe你d post,係咪1定要add to circle?
    因為有d blogspot可以追蹤 (follow)個blog…
    我好唔明blog spot ahhh!!
    英曲Terri媽~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好Terri 媽, 其實我都係岩岩搬來依邊,詳情點玩法真係同d blog友都r 頭中呢! 不過我都係用追踨blog 依個方法,暫時都見到係我頁面,見到blog 友有更新到的, 不過google + 個d又見吾到架喎,可能我係blogger 依邊開先啦, 所以我到依劇都係實習緊依個blog

      刪除
    2. 唉……我個時開左呢邊,發現好難搵其他blog follow, 所以直到決定back up FB先再用…
      我都唔識用google+… 以前用過一排,好煩! 我都係唔將blogger & google+ 連埋一齊… 因為G+ 同FB差唔多,但少人好多~
      大家努力啦!!!

      刪除