2013年9月22日 星期日

2014月曆

上年虎虎家送左個月曆比我,一睇質數非常好! 相片又大又靚! 仲比我知道係台灣訂返來添, 今年到我送一個比虎家啦!

係9月頭開始到30號點點印落order 個日起計仲有9折添,各位blog友如果想設計月曆就快手啦!

 依間係台灣公司點點印,我造左虎家一本, 冬家一本,大約200幾一本啦,比住幾個月大家睇引下大家先, 所以圖案設計都係我整架,快d動手做一個獨一無二月曆啦








































  就下面依條link啦

  http://www.tintint.com/event/squarebook_debut/home?s=mail20






8 則留言:

  1. 我今年整唔到喇,因為今年好少同Blaze影相。不過我會買一個另一隻出名哥基嘅月曆,因為啲錢會捐哂俾哥基救援組織。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都好呀! 有義意又有得用GOOD GOOD GOOD

      刪除
  2. 我都想整,不過好懶……呵!易唔易整?點俾$$?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好易係KEY 相上去,但下面D公仔設計就要自己諗囉,佢有晒公仔比你揀架! 我用VISA 比架,超級方便架!仲好快收到添

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀! D質素真係好靚! 同我之前係香港快圖美整的,真係差得太遠了!

      刪除
    2. 我係英國呢邊試過 HP 間印相,以為HP一定印得靚,都唔得啦 ><
      試過一間香港甚麼大印象? ok呀,不過tintint似乎更好 XD

      刪除
    3. haha...依間台灣真係好掂,質數超好

      刪除