2013年9月17日 星期二

9月15日橋咀迎中秋


可能用慣左YAHOO 所以新BLOG都係摸索當中,所以出BLOG 時間我唸真的會耐一點了!

下星期就係中秋節啦! 約好豬FOUR 游水迎中秋,可惜小米家又有點事甩底了!

約定0830就係西貢食完早餐坐船出發....

 虎可一去到, 梗係.....周圍參觀下先啦 haha..

 我依隻小魔怪9秒9就跳入水入面啦 ! 不停來回fing 水髮添

 吾知係咪早幾日落過大雨關係呢? 今日水清又無垃圾, 仲出奇地我地3個包左半個鐘場呀!

 今日地拖都好開心呢

 大家估吾估到我會做咩呢?

 咪就係吠爆d浪囉,我每次游水都會架 wakakaka

 報告3名偷渡客於橋咀島上岸請注意.......


 除左游水,點少得跑沙灘呢! 今日虎虎d跑相連媽咪都超愛呀!


 虎: 我剷)))))

 虎: 接到! yeah

 虎: 係咪好型先^^

 今日3個小朋友都玩得好開心! 游左個幾鐘因為太陽太曬啦! 所以影多2張相就走啦!



 橋咀島到此一遊! yeah


6 則留言:

  1. 睇相都知佢地真係好開心喎~
    虎虎呢日真係超有型!!

    我都覺得要D時間適應BLOGGER,
    仲有無左D簡單既表情符號唔方便!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉! 仲要原來Google 有分blogger ,Google + 真係完全分吾到點用,好亂呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 好似右上有個關注咁的, 要按左先得架

      刪除