2013年10月4日 星期五

10月4日2013終極一游模達灣

夏天話咁快就完結啦!今年爸爸6月至9月放星期六日的時間實在太少啦! 所以游水次數都吾多, 今個月仲要返通宵添,媽咪話襯今日爸b放假,就拎半天假同我終極游水,選址近我的南丫島模達灣

媽咪話依到影過N次,叫爸b吾好帶大機,可以專心同我游水水添....

媽咪係未落水前用手機影左小小花絮啦!

我地下午3點鐘去到,太陽伯伯仲未收工,但海水明顯開始凍啦! 毛孩都還可以,大人就.....><


































你地睇下我,只要爸b或者媽咪係出面,我都好勇敢行落海到架,不怕浪花


































 沖呀..................





































































 今日我地冬氏家族包場,人狗都茅呀........


































 游左一個鐘,影埋依個靚post 沖身走人啦!



































原來玩到日落西山啦!

 2013游水水終極完成,要到2014先再游啦,係時候媽咪PLAN 去行山LU


































 係到睇日落真係好浪漫呢


































係10月1日, 冬媽其中一個狗友的哥基又到了彩虹橋了, 今年真係好多朋友仔走左, 係到希望樂樂係彩虹橋開心快樂,無病無痛....

其實養左狗4年幾, 以前真係吾知動物生離死別係咁難過, 到今日真係好深體會, 我即同冬爸講狗的本命係比人時間短, 我地要好好咁同佢享受依10幾年, 吾知冬冬會幾時完成佢使命,但我一定會係佢狗生中一生一世咁愛護佢, 同佢享受佢的狗生,同我的人生.



10 則留言:

  1. The breakup is very hard to take, I know!!

    回覆刪除
  2. 嘩~ 包場好爽呀!!
    冬媽請假陪冬冬游水,真係好呢~
    活在當下, 開心過每日!!

    回覆刪除
  3. 終於搬完屋,都係舊blog容易啲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 可能未慣啦,同埋我吾會用佢地搬屋的方法,因為舊的我自行BACK UP 晒將會自己選過先搬過依到

      刪除
  4. 人同狗都要活在當下,珍惜一起的每一天^^

    回覆刪除
  5. 就係知道佢哋會俾我哋早走,所以一直都唔敢養寵物,避免傷心,不過緣份o既真係好難講,帶咗佢返屋企,就要好好愛錫,唯有珍惜相處的每一秒

    回覆刪除
    回覆
    1. 未養冬冬之前我的好朋友都有養狗,但似中自己養先知同佢地感情有幾咁深厚, 不過點都好,有佢地的一天,我一定不離不棄,珍惜每一秒

      刪除