2013年10月15日 星期二

10月14日大埔烏蛟騰>>三椏村>>荔枝窩

10月份爸B時間表都係好吾靚! 所以出去玩的日子吾多啦,只好等11月了,今日應係豬FOUR 10月份出來玩的一個日子了

小米家因忙於家庭業務可能好一陣日子都未能見面了 :(

今日選址大埔烏蛟騰

講真第一次去,多謝虎媽細心地揾資料呀!

 出發啦..開步大約10分鐘到有個分差位,分別係上路同下路分別,終點都係三椏村,我地選擇去程行上,回程行下路...GOGOGOGO
























今日我依身打扮係咪好岩...郊遊呢!
























今日三位團友,都係清一色豹紋架!
























烏蛟騰好多靚景點,係依到行下停下...影相都用左成2個幾鐘啦!
























你地睇我荼實都幾FIT 啫


































途中仲有一棵比較少有的樹, 咩名當然吾記得啦XDDDD


































大約行左2小時左右就到三椏村啦,仲係到午餐添,媽咪為我地準備左個豐富午餐,今次萛佢啦!


































食飽午飯,又繼續起程到荔枝窩啦! 大約45分鐘路程
























依到有好出名既紅岩石,吾影返多D靚相點得先....















































影過靚相,天氣都開始落起小小細雨,我地要回程啦!
























依到真係超靚呢....

























小總結: 鳥蛟騰無咩蛇地狗, 如行上路比較適合狗行,下路吾建議哥基行,因好多時都要抱,樓梯都比較多... 水要準備充足, 只係去到三椏村先有士多, 如帶狗去一定要選擇秋涼時節.

(冬媽意見)
難度:人: 3粒半星
        狗: 5粒


12 則留言:

  1. 大家既豹紋Look都好搶眼呀!!
    合照既笑容又滿分,一定係玩得好開心啦!!
    終於到秋遊季節啦~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係玩得好開心,不過條路都難行,所以後生狗可以一試, 肥冬都係一次萛啦, 攪到冬媽第二日要請半天假休息呀! 實在太倦了

      刪除
  2. 豹紋look好好笑.

    一隻雞蛋兩條魚乾就係午餐??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 平時無午餐架見郊遊先有炸haha..

      刪除
  3. Hi冬媽, 我係MOCHA媽呀, 我想請教你點樣抄YAHOO BLOG過嚟BLOGSPOT呀?因為我本來抄去隨意窩, 但好似有問題, 而家只有好早期嘅5篇BLOG...我而家想好似你咁搬嚟BLOGSPOT呀, 請指教! THANKS!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好Mocha ma, 荼實我都睇吾明點做, 但我自己用firefox copy 晒d blog 自己儲起左, 咁我就得閒就一篇篇咁copy 返落來依到, 因為有一d 舊blog我都想自已封存萛啦! 你自己有無留個底呀! 我依個係最白痴做法 haha..

      刪除
  4. 多謝冬媽意見呀!我而家只係好愚蠢地copy & paste舊blog內容過嚟,但就冇晒啲comments同狗友contact, 好在keep到你contact, 大家繼續聯絡交流吧^^

    回覆刪除
  5. 開始秋涼,行山就比較舒服,妳可以加個“追蹤者”嗎,每次妳出Blog我都可以知道喔

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 秋涼又可以行山LU, 即加 HAHA

      刪除
  6. 襯後生去多d地方玩啦*\(^^)/*
    而我個人覺得, 去"大玩"前後幾日, 食多半粒DS打底可能會有點幫助 =P

    回覆刪除