2013年10月26日 星期六

鄭欣宜 Joyce Cheng - 寵物牠 Pet



Joyce 新歌,除左一隻可愛的哥基, 歌詞真係直得人類反思

請不要亂購買寵物, 支持領養, 如購買或領養都要對佢地一生一世

9 則留言:

  1. 好有意思,最憎啲情侣分手就唔要寵物,相處過無感情的嗎,希望啲人養寵物時,真係要停一停、諗一諗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好記得好幾年前去寵物店買小食, 當時有一對情侣想買一隻哥基做禮物,店住同佢地講哥基有幾難養, 又開高左價,最後男仔吾買走左,佢同我地講,依D咪當BB 囉,分左手就吾要架啦,我吾想賣比佢,咁有良心店,我真係希望多D有良心的店

      刪除
  2. 隻哥基太肥喇, 走都走得好辛苦, 要腰頂唔順, 一路睇一路戥佢辛苦, 真係要減減肥呀.

    回覆刪除
  3. 我都睇到眼濕濕!! :(
    唉, 好多人都係好自私的!!
    狗狗好簡單, 你就係佢既全部, 係家人, 點可以話唔要就唔要!!
    Btw, MV隻Corgi真係太肥啦, 仲要行樓梯, 危險動作呀!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多人都係趕潮流去養,或者覺得悶又養,但一有困難就棄養真係好心UP

      刪除
  4. 分手唔要, 生咗仔又唔要, 呢D係正牌香港人, 好不幸地, 我地身邊都不乏呢D人.

    回覆刪除