2014年5月8日 星期四

5月8-9日療程ROUND 3

話咁快又過左3星期了! 依3星期裏面冬冬試過頸位不能程水平線,好彩只是1,2 天的時間又回復正常了! 妹妹位置亦沒有綠色分泌流出, 真係VERY GOOD

今日見醫生11.7kg 比上次輕左d , 呂醫生問我們係咪幫佢減肥,但事實都係食咁多野,可能佢病緊吸收吾到啦!呂醫生建議冬最多都係12kg 喎.....但係我地覺得佢依家其實都係廋架,可能醫生總覺廋好過肥啦! 似中哥基腰椎間盤係一個好大問題

 今次醫生話開始減類固醇分量由食開20mg 減到去12.5mg 我地聽到都好開心,似中好轉先會減藥, 冬冬開始扭返個pat 同尾仔了,咁應該神經開始慢慢好起來


其實我同冬爸都發覺冬頭側兩邊位置都有凹下去情況,今日醫生解開迷團啦,佢話食類固醇既反應,會無左脂肪,依家慢慢減藥遲下脂肪會走返上去架啦...同埋依家d脂肪跌左落肚位置喎...咁都無咁驚....


冬右眼仔都係比較差小小,但進步緊, 後腳都係無咁多力,所以要keep住食補關節丸, 大致都係進步中既,冬家一定會努力架!

4 則留言:

  1. 冬冬越來越叻!冬媽都叻!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝豆媽, 不過醫院似中多菌,昨晚返來見肚仔一點點, 同埋又痾密左尿好似尿道炎咁,我即煲左薏米水比佢飲,佢飲多左沖多D尿出來,今早好D啦!

      刪除
  2. 康復的路雖然難行但冬媽不用擔心呀! 冬冬一定會變回你健康活潑的小甜心...(因我都是過來人)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀Ng Anita 你都是過來人, 可吾可以分享下呀?

      刪除