2014年5月21日 星期三

5月20日過山車的一天

冬冬皮膚好得好慢, 所以一早BOOK定Dr Ian 我地都原定時間照去應診,一入到去Ian 就檢查冬冬,因早2日冬冬有小小血尿,所以就晨早留左尿帶埋去驗

Dr Ian 檢查完冬後,發覺佢肚仔有一粒好大舊野, 當時有2個結論!

1. 因長期食藥令到脾或肝發大

2. 有腫瘤

當時我雙眼充滿淚水, Ian 即幫我打電話比他的醫生好朋友預約超聲波,因Ian 診所無該儀器,好彩有期,所以我地即帶冬冬前往診所照, 係到不得不讚冬冬,照左30分鐘以上,但全程無須麻醉,冬冬都好定吾郁

照完之後只好帶冬冬回家等消息, 報告有機會即日或明日先返, 我就像等死一樣,好彩大約一個小時候,報告出了, 情況係1, 即係因藥物影响,醫生問我地比吾比冬冬食補肝丸, 並不是藥,當然好啦!

但是3小時候尿報告出左,有小小血,紅血球正常, 白血球達400幾,因為發炎中, 尿中無糖,但蛋白有++, 好彩問過朋友仔,佢話有炎症都會令蛋白高,依家乖乖成9日抗生素希望之後指數會回落啦.

我知長期食類固醇吾好,我知道打化療針吾好,但腦炎又勁我又可以點,我知道會引發其他病,我又可以點

冬冬好乖好生性,比藥都乖乖食晒,天..........希望你比個機會依個小朋友可以健康成長啦!


話比大家知我昨日有點洩氣,好彩一大班狗友支持我,養肥冬同時,識到一班好朋友,真係非常感動,我會從新再起步,會同肥冬加油

8 則留言:

  1. thanks so much!!! & sorry to hear that...你都要加油呀! 冬冬一定康復,所有病都會消除. I'll pray for her & u.

    回覆刪除
  2. 唉, 真係一波未平一波又起,冬冬你一定要加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次真係對冬家來講一個超級大考驗,亦可能係冬冬既大考,不過點都好,我地會努力加油架!

      刪除
  3. 妳同冬冬都要加油,大家都支持妳

    回覆刪除
  4. 冬媽,我非常體會家人至親患病既痛苦 >"<。
    唯有先將病逐樣醫好, 跟住先補返脾肝啦。依家冬開始減藥, 即係差不多行左一半啦!! 我覺得小朋友唔怕辛苦,只怕無我地錫佢愛佢地, 冬家一家都視冬冬如珠如寶, 佢一定有好多力量堅持落去架!! 冬冬咁乖巧, 反而大人唔好太擔心(我都知好難架啦), 要保持正能量呀!! ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Jim ma, 我地會努力架! 冬冬都會堅持落去,須然我曾經洩氣過,但放心依家從新出發,暫時我會係膳食到落手,煮d對脾肝好的食材,冬一定會吸收到我既愛同食材的好處既

      刪除