2014年5月24日 星期六

關節補健品

冬冬因為長期服用類固醇所以骨都會差好多,因為有機會骨枯同肌肉鬆池,所以關節補健品係少不了,冬冬係未出事之前都有食緊架啦,醫生都建議keep住食


以下2款就係冬冬食緊架啦, 左邊係我地簡親DS 葡萄糖安,右手邊係青口素, 分別每2星期就會一次只食是但一款,但如果一排腳仔震多左或者無力就會一起食一星期到,等佢强化左後就會變返食是但一款!



其實市面上關於狗補關節產品真係五花百門,冬媽都吾係識好多野,都係多得好多朋友仔上網不停揾資料,我先可以揀到一款適合冬豬!昨日係網站又見到有一隻發現問題了,而依款仲係好多狗友都食開添,見到肉容真係有點嚇人架


巳該樓主仲好有心,EMAIL 去生產商問個明白,原來佢地配方人狗一樣,咁樣會吾會有害呢,太多又或吾須要既成份又會吾會對狗有不良影响呢? 依D留代你地自己去分析了!

其實香港網站真係未必睇到咁多野,我朋友多數都會睇外國REPORT 再加分折先會決定比狗仔食,當然冬媽再保守D會拎埋比信得過獸醫睇,佢地都覺OK先比肥冬食啦,都係個句想小朋友健康就要主人行多步,千其吾好跟風,了解物品詳細資料及成份先好比狗仔食呀!佢地吾同人吾舒服吾會識同你地講架!

以上查詢骨水內容的樓主網站係下面,歡迎詳細睇下佢地講咩架!

https://www.facebook.com/glpetmart

6 則留言:

  1. 你哋有無Missing Link賣?我哋呢邊好多哥基都食,Blaze都有,每日一tablespoon加落餐飯度。

    http://www.missinglinkproducts.com/products/dog/product/42-the-missing-link-ultimate-canine-hip-joint-coat-formula-for-large-adult-dogs-1-lb-pouch

    回覆刪除
    回覆
    1. 依隻又好小見喎,等我睇下d資料先😚😚

      刪除
  2. 請問Cosequin DS喺邊到可以買到呀?我隻寶貝後腳開始有問題,我想買啲保品比佢!!THX~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好Yu Chan DS 係我朋友幫手係外國訂返來架,係香港暫時得知獸醫診所有一D會有, 但價錢都非常貴呢,不如你去外國網址揾下會好D, 夾多D朋友仔會平D,大約480到

      刪除
  3. 唔該晒!!我都問緊朋友仔幫我買番泥!

    回覆刪除