2014年5月15日 星期四

厚多士

網上近日熱講厚多士= 好多事, 真係笑到我死死下

我屋企都有隻厚多士架!講返隻厚多士肥冬先減類固醇2日了情況都OK 但近日香港潮濕關係掛,我見隻肥豬大脾位濕濕林林咁,一睇原來佢咬損左仲有濃添 ><


噴左一日神仙水都無用就放工買左支Chlorhexidine 其實同紅藥水一樣成效, 昨晚消左2次毒,今早見傷口收左水啦,咁都好d,似中冬冬依家抵抗力咁底,真係一波未平一波又起呢


剷大d位置等佢乾爽d,吾駛up住個傷口,吾好見個傷口無野,其實係有濃同小小血架!



 肥冬希望你身體健康,快d好返啦!

6 則留言:

  1. 真係好鬼憎呢D濕笠笠的天氣呀!!!
    之前JimJim都係咁咬到無左一忽仔毛,佢地真係好鬼厚多士架!!! (="=III) kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉....所以抽濕機要開不停呀! 厚多士厚多士kakkaka

      刪除
  2. 我和Baby這16年真是很開心亦很難忘記. 但是上天在2013年3月7日零晨接走了Baby.感恩上天!Baby不用受太大痛苦,他咳了兩聲後躺下休息, 在我不維意的時候原來已靜靜的離開了我們. 我不想再提太多...只希望每人都要珍惜眼前一切. how old is 冬冬? enjoy every second with her.

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來係咁,我唸Baby係彩虹橋實開心地玩緊,總有一天大家會再相見架,吾好傷心記住開心日子! 冬冬岩岩先過左5歲生日,出事當日只得4歲幾,以前我成日唸冬有十多歲命,從來都感覺吾到生命係可以咁脆弱, 發生事之後我會唸只要每一天都是美好,咁我就賺回來了!

      刪除
  3. 我都叫自己不要再傷心,但當靜下來的時候baby會出現在腦海裹,眼淚就不自覺滴下來,放下談何容易. 真不好意思!!!..要你聽我的傷心事. you & 冬冬 still have a long long way to go...be strong, be healthy, be happy every second.

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦,講真當冬冬有事,咪又係有好多朋友仔聽我訴苦..壓力係好大,但最緊要同朋友去面對, 當然要面對佢地做天使一刻一定吾好受,但我相信它日我都會做到,因為我對冬冬係無悔不往似生既! 傷痛過後你一定會企返起身,將會再發放比其他毛小孩, 加油呀!

      刪除