2014年5月29日 星期四

5月29日腦炎針round 4

不經不覺又三星期了,今次係第round 4 了! 今日我見到呂醫生不停咁問問題,當然呂醫生又解答晒多問題的冬媽啦,仲令我好放心呢! 可能就係大醫生威力吧!

1. 尿道炎報告,係昨日放工前就收到report 了, 好彩蛋白質降底晒又2個加變返輕微,即是話冬冬個腎無事呀! 但尿報告裏仲有小小血同菌,但醫生話吾駛再食抗生素,依家比多小小水冬飲等佢痾埋d菌出來就ok啦

2. 肝發大問題,因為依家冬食藥重所以都會有咁結果,第時停左藥就會無事,暫時都keep 住食補肝丸先!

3. 因食類固醇耐,所以冬冬肌肉都會鬆池晒,所以每日同佢係屋企行圈練返好d肌肉,呂醫生都話我做得岩呀!

4. 冬冬下一針可以隔多一個星期先打,即4星期因為醫生覺得佢進步良好呢, 真係天大好消息啫



今日同d姑娘傾開計,佢都話小動物吾知咩係病,見到主人喊佢地就知有事,見到主人笑就知無問題.其實咁都直接影响佢地病情,依排我真係開心左好多,可能咁都影响到冬病情都好轉了!

小貼示:


冬晚上係食homemade 既, 經朋友仔介紹知到牛蒡,露荀都對肝腎好,所以依排都有食,吾知會吾會有幫助,但食左無壞,冬又食得開心!

10 則留言:

  1. yeah~ 真係好消息呀!!
    我覺得呢張相冬冬好似肥左DD呀~
    原來牛蒡、露荀咁有益等我都試下俾JimJim食先!!

    回覆刪除
    回覆
    1. Jim ma 係呀! 依家額外補健品冬都吾食得,所以我只好係食材下手, 你都試下真係好有益架!

      刪除
    2. 仲有呀佢無肥到,只係角度問題,磅數都咁上下

      刪除
  2. good news!!! keep on happy everday....then everything will be good!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 所以依家KEEP 住每日都開開心心,咩難關都可以過架

      刪除
  3. good ar!keep住正能量!冬好快好架啦!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 我會正能量KEEP 住架啦,多謝豆媽

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除