2014年4月25日 星期五

寫寫我的心

今日好想寫下我既心, 可能好多狗友朋友都覺冬媽好堅强, 好高EQ 實情冬媽係一個好典型巨蟹座, 將吾好既野留住係內心, 表面永遠都係歡樂無比的, 永遠都是什麼問題都解決得到!

當2月17號冬冬病發開始, 一路都醫吾好咁, 我隔幾天就喊一次, 明明一級頸椎為何醫極都無起色, 為何一停藥就打回原型,依一切當時只係我不停咁問內心的冬媽,點解...........

好多狗友都叫冬媽吾好心急, 我知我明..但實際做好困難, 可能我覺得同我預期又咁大落差, 一級頸椎只要困住14日會有好轉,為何一停藥就會打回原型

一切一切於3月5號解開左迷團了! 須然病情惡化得好快,但係總萛揾到真正既病因了!

當然要返工又要做家庭煮婦冬媽來講, 仲要照顧一個病得咁嚴重毛孩真係有一點吃力, 全天候望住個CAM 佢一有咩異常就要即回家, 常常見佢好倦好辛苦咁訓在地上, 我就好擔心...

原來加加埋埋我壓力就快爆煲了! 我開始害怕面對佢, 當家中一有人我就無估借意落街, 不停咁行不停咁行..原來我真係太大壓力了!

後來好彩堅强的巨蟹自我調節得好快, 終於面對到所以困境, 依家可以如常生活了!


可能我既堅强傳到比冬冬啦, 我覺得佢好頂得好堅强,所以針藥佢都不出一聲, 默默承受, 冬媽媽真的好愛你, 須然往後吾知仲有多少路可以同你行下去, 不過我會永遠都自豪有你一個咁叻咁堅强的女兒! 我不是灰, 只是看破人生...

十二夜導演講過,當你養第一隻狗時,佢會教識你們好多野! 真的冬教識我, 人生就等如佢地生, 老, ,病, 死,是必然,你有無好好珍惜現在, 你有無好好珍惜你家人?

當死亡係一定會有既時候, 不如好好珍惜今日還看到這個世界的每一秒吧!



6 則留言:

  1. 冬媽,我完全明白你感受,講得好啱,最緊要珍惜

    回覆刪除
    回覆
    1. 豆媽振作,可以同佢地行到最後其實係一種福氣! 珍惜現在日後一定無悔

      刪除
  2. 講得無錯 "當你養第一隻狗時,佢會教識你們好多野!" 亦會看到自己~老~病~死 的過程. u are so stuff ! 珍惜眼前一切 & enjoy everything with 冬冬!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀! Anita Ng 我地一定會努力同開心面對每一天

      刪除
  3. 冬媽, 堅持唔放棄就係一個好開始啦!! 明天會更好嘛~ 係咪!! ^^
    你同冬冬都好叻女!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係..放心, 冬冬咁叻都堅持到,我都一定會,開心珍惜過每一天

      刪除