2014年4月15日 星期二

我的哎唷女兒

香港正在上影十二夜只係睇相大家都知係咩戲, 冬媽真係無勇氣去睇,只睇預告就喊到豬頭咁了!

其實香港同台灣或者同全世界都一樣,存在十二夜依個情況, 愛惜動物既我們又可以做到幾多,或者有人說只係一點點,萛吧啦! 但係我相信每人一點點集合起來就會好多!

如果大家係寫YAHOO BLOG 的朋友又係睇開哥基的你們都應該識我既好朋友高花, 高花家好有愛心領養左一隻由繁值場救回來的哥基, 佢的愛心令依隻小狗改變佢下半生命運!



須然我暫時做吾到領養,但今日我宣報我開始助養我第一隻狗, 佢叫Fido 囡囡 十二歲,佢係SAA住架! 我一眼望佢就好鐘意,因為係囡同埋三色關係啦, 情意結吧! haha 須然只係一點點錢,但係我覺得能幫到一點點都好ar, 我係表格上面填上助養到佢終老, 遲下我仲會去探望佢添!



沒有留言:

張貼留言