2014年4月13日 星期日

4月13日冬冬5歲生日

終於等到今日5歲啦! 今年真係特別有感覺,媽咪希望冬冬豬身體健康,能夠同我地過多好多個5年, 須然係貪心左d,但係希望能夠實現啦!

星期五晚巳經食左生日蛋糕,今日近近地同冬豬去香港仔水塘遊下車河咁啦! 須然冬冬都依然比較倦,但坐係車仔到.佢好開心架,仲散左一陣步添, 放心我吾會心急,似中康復係須要時間,媽咪同爸b 會一起同冬冬豬努力架

有小冰媽蛋糕甜美笑容返晒來啦!


你地睇個cake 係咪勁似肥冬呢, 真係好靚架多謝小冰媽>3< 講真出面好多店都用色素去整cake,我本人真係吾敢比肥冬食,小冰媽用所有顏色都係用食物材料造出來的,連個公仔都係用甜薯加cream cheese 造成,比起用糖霜整可能變化無咁多,但全個食得落肚喎, 我梗係覺小冰媽你是最好的.haha





睇下隻肥冬見到自己忍不住一口食左落肚呢haha


天氣開始轉熱啦, 今日10點到水塘,好彩有小小風, 去下廁所行左陣就遊車河了



爸爸咁耐無同冬豬影沙龍,當然今日影個夠本啦, 冬冬都非常專業同開心啫



好啦, 休息左陣就回程了,因為我地吾想冬冬太操勞,須然坐車仔啫,但出街街佢地會好緊張架,所以我地12點前回到家訓午覺了!



媽咪希望冬冬你身體健康, 日日都咁開心咁就足夠啦!

4 則留言:

  1. 冬冬, 祝你生日快樂!!! 最緊要身體健康! 開開心心

    回覆刪除
  2. 祝冬冬生日快樂,都係嗰句,身體健康!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝, 真係最緊要健康, 健康係無價架 ^^

      刪除