2016年8月31日 星期三

感觸 - 腦膜腦炎

其實寫blog 係由我想買冬冬時開始寫,去觀察,學養狗開始寫起...由yahoo再過左來google 7年,足7年既時間...好多謝仲keep 住睇冬媽發up風既blog 友.

噚晚收到腦炎病友Didi ma 既wp, Didi 再一次腦炎返發, 聽到佢既錄音應該係醫院,因為背景好空擴,聽到佢有小小抽烟鼻音,我個心好痛,真係好痛...好像回帶到2年幾前冬病發既晚上.

生死只係一線之間,凡人又怎能去控制呢? Didi 好叻仔渡過左危險既一晚,但依兩日都好關鍵,今次病情還比上次嚴重,冬媽係到祝福佢,希望佢安然渡過,睇到BB 長大,可以一家開開心心.

 其實由冬冬病左依2年幾以來,有好多人都因為係網絡世界裏面揾到我依個BLOG ,睇到好多資料..冬媽都希望幫到各位家長平復心情去打依場大仗.

但我都寫左好多編,未必大家都咁有心機睇,就來一個懶人包吧.

1))冬當日腦白血球指數,我記得係2千幾,佢係左腦發炎,傷及腦幹,所以佢有一段時間左眼係睇吾到野..好彩後來慢慢可以睇得返.

(療程: 冬冬一日要滴三次眼jar, 因為當日佢自己吾太控制到斬眼依個動作,怕會因為眼太乾,傷及眼角膜)

 2)) 腸胃及尿道上經常性易發炎

(療程: 因為食藥太多,同埋免疫力太底既原因,所以腸胃炎同尿道炎,根本每2個月都會發生咁,每次都係回去睇醫生,食抗生素) 家居要注意衛生,如打針後一星期盡量吾好落街,除非要係街大小便就無法.

3)) 肌肉無力

(療程: 因為係醫腦炎既療程上要食一段長時間既類固醇,所以肌肉會係無聲無色間消耗,所以要係屋企同佢地操練肌肉,,用食物盡量令佢行多d) 食類固醇多同耐,同人類一樣,會易骨枯,所以屋企要墊好膠墊,葡萄糖安補充品係必須既.

其實什麼病都好,都要保持佢地心景開朗,我明白做係比較困難,但各位家長一定要加油,毛孩比人類本事得多,佢地看病與生死比人類輕,因為佢地終極目標只想主人開心快樂,所以盡量吾好係佢地面前喊.

 醫腦炎係一場慢長既仗,有人打勝有人打輸,又或者重賽...但點都好,珍惜佢地係身邊既每一分每一秒,將來我地都無遺憾.

 4)) 情緒控制

(關於: 其實無菌性腦膜腦炎點成因,真係一個迷,但係好多時狗仔都大多數係蛇呱怕事,所以當佢地一旦發病後,大家都要注意佢地情緒,不能太高涱,又或者太屈悶)

5))後遺症

(療程: 冬有局部性抽筋後遺症,依家食緊止抽筋藥,11月就滿一年了,暫時我睇吾到有咩副作用,可能佢藥量輕啦,暫時每隔幾個月就會抽血驗,由醫生監察住,我好放心)

其實令毛孩開心,最緊要每天同佢地散下步,傾下計...可以講下今日公司點點點..比佢地知我地都可以分享任何事比佢地聽, 攬下佢鍚下佢,咁樣佢地就好開心架啦,同埋我晚上係煮鮮食比肥冬食既,咁樣又可以健康d,佢地又食得開心

有無病,我地無得去選擇,但點去面對係可以揀,傷心過後各位主人加油.就萛結果如何只要盡左最大既努力就無憾架啦.(共勉)

 ((((注意))))

當日冬初期係頸側埋一邊,我地以為佢頸椎有問題,睇左2個醫生,當頸椎咁醫,食類固醇,初係有好轉的,因為類固醇有消炎作用,但一停藥就返發得好快,(幾個鐘內的事)當晚我地衝去pavc 睇急症因為當日冬失禁,得返一絲氣,急症醫生檢查左話可能個晚就走,好彩落藥快保住左條命,第二日睇神經專科呂大安,係到我真係要再次多謝佢兩位.

初腦炎,可能同腰,頸椎病有點相似,所以主人們要注意

4 則留言:

  1. 妳寫出o黎真係可以幫到其他狗狗,幫到主人,應該多謝妳

    回覆刪除
    回覆
    1. 傻啦,吾駛講多謝架,因為自己當年真係一無所知,迷失左係依個病到好耐,最後只好參考人既病例,但本人讀書少好多時都吾明白,不停再咁揾資料,係依方面,我覺得台灣病例比較多,所以當日好多資料都係台灣動物醫院或者主人BLOG 到分享過.

      希望主人們覺得打仗時並不是一個人的, 大家加油呀~

      刪除
  2. 我隻芝娃娃岩岩都證實患左腦炎, 想問一問你多D有關呢個症既問題呀, 如果你方便, 請你email我可以嗎? 我無惡意的, 只係想醫好我個女...
    我email係 toby_hui@hotmail.com, 唔該哂你先!

    回覆刪除