2016年8月7日 星期日

8月7日覆診日

時間過得好快,2個月又過去啦..又係時候覆診,今日仲要食野2個鐘後準時返去抽血拎去美國驗添,包括驗肝功能同埋抽筋藥係血既含量...仲有..IN HOUSE 驗返上次肥左既指數..UREA 同LIPA..

又到磅重既環節啦..好彩都係KEEP 住12.8KG 啫...


坐左陣就拉左我入去抽血啦,今日D姑娘好好手勢,係手仔抽左一針就成功啦kakaka



巡例匯報下情況比醫生知,其實係依2個月裏面,有2次懷疑lam 咀既情況,1次係下巴濕左, 1次係床仔濕左..跟住係打風個日有1次係真係lam ,但時間好短只有2分鐘同好輕量口水幾滴,好快就自行控制到啦.

呂醫生話我進度幾好,話等埋外國份報告出,可能減藥呢~ 仲話應該3個月先再返去覆診,實在太好了.....

係等in house 驗血其間,媽咪帶左我去shopping ,哼....最後一樣都無買比禾...激屎啦..


今次in house 報告好靚仔,全部合格啦...yeah ,咁就安心咁等外國份報告啦.



4 則留言:

  1. 冬冬︰又唔買嘢,但又帶我去shopping引我,衰衰

    回覆刪除
    回覆
    1. KAKAKAKA 因為出面太熱,個衰女包留係診所又吠喎,咪只好行PET SHOW 涼冷氣囉.

      刪除
  2. 開心見到這個成績, 一個盡心盡力的好媽媽!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Anita Ng呀~ 好彩冬冬依2年來都好配合食藥,同埋佢自己都好努力咁克服依個病,我地會繼續加大個油架.

      刪除