2016年8月10日 星期三

要影相相架

其實一向冬爸都好鐘意同肥冬影相既,以前我只覺佢好煩...咩都影一餐,但當冬冬病後,我發覺其實相係要影既,因為將來就便成美麗既回憶...當日病後我整個一張圖,係佢病樣演變..

當然依家變靚女都要回顧下啦....

                                                                 2014年



                                                                       2015年

2016年






睇返真係變化好大...囡呀..媽媽好愛好愛你呀~ 我吾知道時間仲有幾多,路還可以行多遠,但點都好..我一定大大加咁捉緊時間,珍惜每一分每一秒..

4 則留言:

  1. 我覺得無咩分別,都係咁靚女

    回覆刪除
  2. 冬好似女明星咁,一時瘦啲一時肥啲咁..哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬:禾亞媽好麻煩架,成日肥dd話要keep fit ,禾不知覺得肥肥地幾靚先得架haha

      刪除