2016年8月22日 星期一

8月20日肥冬影樓再體驗之日光

好啦..未寫影樓篇之前匯報下肥冬係美國份驗血報告先, 冬媽我真係大頭蝦竟然miss 左呂醫生個call 好彩醫生好細心留左言比我,但係呢..我又蠢第一晚無聽架,後來唸唸下,會吾會有留言呢? 先聽返個mail box 真係有喎..wakakakakaka 係咪超攪笑呢

冬今次驗血報告顯示肝同膽汁功能正常, 致於抽筋藥於血既含量係18, 上一次5個月前係17,呂醫生話佢地想藥含量係介於..15-35 之間, 所以冬其實藥量極底架.所以吾會減藥啦.

另外對肝既影响指數今次都係0 姑娘話0-19 係正常20-30係可接受範圍,但要開始觀察住,30以上就應該要減藥又或者要食補給品了,好開心冬冬係0呢~

另外依個星期,冬總共lam 左2次, 1次係因為樓上裝修佢無覺好訓, 第2次係因為天氣問題,我都記錄在案啦,下次覆診時可以同醫生講返, 但放心,2次都係好輕微lam 咀同口水都吾會好勁,所以我覺冬冬好叻女了.你要繼續加油哦.

收到咁好既消息後講返影樓啦,今次點解又帶冬冬去呢? 因為上次幫朋友仔影相覺得用日光影都好靚,加上場地佈置又好,所以決定在同冬冬影多次.

好啦..吾講咁多去相))))))))


 依個為食豬見到野食就流口水


 今日大愛依個造型呀! baby 咁




 多謝虎媽設計咁靚既字,堅鐘意呀!



 肥冬話佢真係皇室哥基來架^^ haha (個皇冠真係我係英國白金漢官既禮品部訂返來架)


 今日仲有另一位主角係虎虎啦, 佢真係超乖又鍚肥冬,可惜今日冬冬可能之前有lam 咀既關係心情吾多好,所以吾想同虎合照,又或者室內太大壓力了...遲下天氣涼返再約去郊外玩啦




今日冬媽冬爸大愛作品之一, 虎咁趴底真係好可愛呢


其實小朋友衝衝10多年,相片就係我們將來既回憶,所以主人們你地真係要影多d呀



2 則留言:

  1. 回覆
    1. 多謝Ruby 讚呀,個衰妹真係又幾上鏡既,同埋佢真係影慣相一埋位就好似上左身一樣haha

      刪除