2014年3月22日 星期六

Meningoencephalitis 腦膜腦炎

亞媽以前有話在家靠父母,出外靠朋友依句話真係堅架!

由肥豬病以來我同冬爸做父母既,就只能做到出入醫院,煮d食物比肥豬食,其他可以話咩都做吾到,到助護講解要食咩藥幾時打針都只好點頭say yes

好彩的是係狗友中識左好多好朋友,Karen星期六冬冬出院當日仲來左探肥豬,順道還幫我聽下d藥同個病的名,因為佢係一名護士呢! 有佢係到真係識問,問題好多呀!
依d咪叫專業囉 hahaha...


仲好開心佢揾到個網係講有關冬冬既病 ,大家有興趣都可以睇下,可惜係譯返中文冬媽都吾太明呢? 虎媽都話忙完手頭工作幫我睇下hahaha...好彩冬媽有佢依班知己炸


http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1748-5827.2009.00823.x/full

冬近況:

好想食野同飲水依d都係食左類固醇影响! 27號同28號都會回醫院打針,到時會再問詳細其實要打幾多支!

食野方面因之前佢腸受吾到d藥令佢痾血,所以暫時都係食住醫生糧hills 先,佢當然開心啦,因為hills 香到呢 @@ 

精神係ok架,仲識發我地脾氣添, 依2個多星期我地都無落過街,等打完第2針再問下可吾可以落樓下散步啦!

暫時來講冬食開食物同保充品呂醫生都話可以照食但又以下二款就叫我地停用

1. 靈芝中藥類,小食含有中藥材都不能食

2. 魚油. 解釋因為吾想肝受太大負擔,因為藥物令肝巳經帶來負擔了,驚魚油消化吾晒飲佢加重負擔就吾好啦!

咁冬依家主要都係食雜梅粉,同葡萄糖安或青口素間住食啦!

4 則留言:

  1. 冬媽人緣好,而且大家都錫冬冬豬嘛!!
    我LINK過去睇個篇文章, 無專業知識既我真係睇完都唔多明呀!! :P
    雖然康復路漫長, 但有冬冬豬一齊幾辛苦貶眼就過啦~~ 加油!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 好開心大家都咁鍚冬冬豬, 放心我地會KEEP住加油,我知道吾好的事快就會過的

      刪除