2014年3月15日 星期六

肥冬快訊

我知好多EE UNCLE 都好掛住我依個小肥豬,所以媽咪幫我影張靚相比大家睇下,依家我係超FIT 豬仲可以增肥添呀! 不過媽咪吾會急,慢慢等我養好病先喎,亦都吾想大家擔心所以FACEBOOK 或者BLOG都吾會POST 最差個時D相


依張係留院第3日的相我明顯精神左架啦! 第一日真係會嚇屎大家呀!個D留來嚇爸媽好了!



 依張係昨日影既,精神都OK架! 但腸胃差小小,便便林身左小小,不過我會KEEP住加油架啦!

由之前29.4磅,依家得返26.2磅,不過吾緊要好返就會肥返架啦.....


6 則留言:

  1. 好番就可以食番多啲正嘢,又做番肥冬

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 依家要食糧仲要醫生垃圾糧,所以無法呢

      刪除
  2. 食醫生糧有無幫助呀?

    肥冬瘦咗, 覺得耳仔大咗 XDD 祝肥冬早日上回爸媽理相磅數啦 (^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. 暫時都ok 便便無咁濕,所以都要食一排了

      刪除
  3. 冬冬真係瘦左好多個碼呀,快D好返再儲豬仔啦!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀..真係有成4磅! 我每日都同自己講吾好急,慢慢來,希望冬冬會快點好起來啦

      刪除