2014年3月12日 星期三

儲錢 = 保險

多謝咁多位BLOG 友關心,冬冬依家進度理想,由初初返家行到飲醉咁,今日行得非常隠定啦!

明天仲會覆診見呂醫生!應該知道下一支針幾時打了! 再有定案再同大家講!

其實好多人養狗都係貪得意,講真身體健康無病無痛,得確真係洗得好少, 你可以買平價狗糧,或者煮HOMEMADE 比佢地,真係各有各見解! 但到病時要見醫生你地又知吾知要幾多錢呢?

一支年度針可能百幾至200幾不等, 一般學生哥都比得起! 如整損手腳,尿道炎依D小病小痛, 幾百至一千 都還可接受


好似冬冬今次依個大病,暫時埋一個小單都要3萬了!你問我醫生話照MRI 時我咩反應,我答佢幾錢都照..我依家來比按金, 因為冬冬係我個囡, 之前我有朋友就係覺得錢問題最後將狗安樂死, 須然個一下我吾知冬冬仲行吾行得返,但我地吾會放棄,就萛幾差後果,我地一家人都選擇留住冬冬條命再說....

好耐之前有人叫我買狗仔保險,但我覺得倍得少,如CLAIM 得多,又年年加保費,所以我選擇冬冬細個開始我幫佢儲錢

如果你地有養狗又無買保險又無儲錢的話,我真心比個貼士你們,好多野係吾會知下一步會係點!

儲左或買左保險都好,但求安心!

同埋留意日常狗仔生活習慣,如佢地有變化你又好察覺到,可能真係救返你寶貝一命架!

仲有仲有長氣都要講, 冬媽係養冬冬咁耐都識好多狗友,記住留意下佢地睇開咩醫生,有邊個係好,地址係邊,你屋企附近有無24小時診所,如吾收証仲有無其他選擇,電話內一定要有醫院電話,因為到病得緊要,每一秒都好緊要!

當發生事時候,要震定(癈話) 因為冬媽都吾太做得到,係冬爸叫我定...記住拎食開藥比醫生睇,帶毯抱住狗仔去醫院吾好冷親,最好坐車時或出發前打比24醫院話比佢地知來緊情況如何!

當然我希望你地吾會有我經歷,不過知多一點都係好的

13 則留言:

  1. 我以前買過兩年保險,兩年都主要CLAIM同一個病,第三年想買既時候,佢居然唔俾我再CLAIM因呢個病而花既費用,咁離譜都得,所以以後唔再買喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我選擇儲錢,因我聽好多加勁多保費,同有d吾續保,所以我對狗保險無咩信心

      刪除
  2. 美國嘅寵物保險好少唔續保, 如果個個都係咁, 買嚟做乜呀?

    我無為Blaze買保險, 但有為佢儲錢. 美國有個志願組織叫Corgi Aid, 專幫有困難嘅哥基主人籌醫療費, 上限5000美金, 當然要俾資料佢哋批, 但每年都幫到好多哥基.

    知道個病英文名就話我知啦. 另外我想問... 咁係咪冬冬其實無整親條頸, 而只係腦炎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 冬係頸無事的,因照MRI 都照左出來係腦炎,我問到會第一時間話你知! 但因為初頭病時病徵太相似,所以睇左3個醫生話病情都係一樣,到後期腦炎特徵出晒先知炸

      刪除
    2. 我知冬病個名啦!叫Meningoencephalitis

      刪除
  3. 真係要儲定啲錢,隨時幫佢哋睇醫生

    回覆刪除
  4. hope udon mo c laa~
    香港嘅pet insurance其實好唔得,因為係"annual plan"
    所以在HK一定要自己save!!
    "annual plan" - lets say 有糖尿,保1年that's it + 會加保費
    "life time plan" - rest of the life 都保~

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以香港寵物保險吾係咁成行就係咁解囉!

      刪除
  5. 當有時發生時, 做父母的必會發揮他們的小宁宙. 冬家有你們必定安全渡過 ^^

    保險, 我情願PiPi身體健康, 保費"白交"

    回覆刪除
  6. 冬媽,你講得好,養毛小孩其實真係洗唔少$$,尤其有病果陣,真係要儲定,大吉利是,有事真係唔知洗幾多,但係生命冇價,負擔到我幾多都俾

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 真係吾想因為到時無錢巳失去一條生命既機會,所以襯佢地後生無病無痛就要開始儲備架啦!

      刪除