2014年9月4日 星期四

冬冬近況

冬冬下星期又打針啦!話咁快就 round 7, 講返近日冬冬進展, 之前講冬冬病後無左跳過同雙腳企起身, 估不到講左一個星期後, 冬冬就開始雙腳企到..係咁 r 野食添...正衰妹!

同埋佢生活習慣開始同未病前一樣了, 真係好高興, 近日仲笑容多左添, 頭額兩邊位都無以前咁凹, 我唸都係因為減左類固醇的關係啦....

希望個衰妹,每一天都進步,開開心心咁,我就安樂了!



係報告完冬冬近況, 又想講下因為依個blog都識到吾少病友, 早一天還有一個家長留言,她的poodle同冬冬情況一樣添,如身在香港的狗友們, 如病情一旦同冬冬相似,又要檢查清楚首選醫院一定係九龍的 PAVC, 因為個到設備足,醫生經驗豐富,因為個到有一位全港得一位的神經專科醫生呂大安,同埋佢有好多醫腦炎經驗,所以一定幫到咁多位架! 當然佢BOOKING都係長時間FULL! 放心佢徒弟郭珊珊都是一位超好的醫生

另外我仲想講,我有一話狗病友,佢身在澳門,因為個邊醫生吾太識醫,只係醫左2個幾月就停藥, 佢反發了,病情仲好急添....所以大家醫緊狗友們記住..依個病不能急...要按時食藥.

身在香港的我們巳經好幸福,起碼藥物同醫療都係世界級水平, 係澳門好多藥都無, 要靠朋友寄比佢!

希望momo 小朋友 頂得過! 希望大家都送上無限祝福比依個小朋友





8 則留言:

  1. 冬冬呢幾張相好"萌"呀!!!
    我以為澳門可以隨時來香港睇醫生既TIM, 原來唔可以架!?
    咁香港呢方面真係好好多~
    祝momo小朋友早日康復,momo媽要加油!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 動物係要申請,仲要病狗我唸真係未必得~momo依家情況好差,仲不停抽筋,我睇到片都好心痛

      刪除
  2. 仲估佢唔跳慣咁耐會戒乜個壞習慣添,睇嚟好快冬冬又會去翻跳梳化時代喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢暫時都未識跳, 不過如果跳返我會無人時圍住個SOFA 架啦,似中我都吾想佢再跳返

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀! 見到佢咁開心既笑容我真係好開心呀!

      刪除
  4. 冬媽,momo昨天已出院,精神尚可,但走路不穩。昨晚3點幾仲開始狂吠(唔係痛果隻,平時都唔多吠)
    真的多謝你,你這個blog相信幫了不少人����

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽到Momo出左院我都好開心,放心因為腦炎都傷及腦,所以行路未必一下子好起來,所以初初會差d架,另外狂吠可能佢眼睛都吾太好,都係因為腦部影响,佢睇吾清,都或者會吠架,你安慰佢...抱下佢同佢講無事! 食藥方便,最好定時食呀! 尢其免疫系統藥..每天都定時藥效會梗佳! 比時間佢好快你就會見佢有好大進步架啦!

      刪除