2014年9月15日 星期一

9月14日腸胃炎

昨晚冬係個幾小時內不停咁嘔,足有8,9次之多,我地即BOOK PAVC 趕去睇醫生,因為不停咁嘔係吾正常行為!

去到醫院,經詳細檢查得出以下

1. 冬心藏有小小雜聲,醫生問之前係咪有,但從來無醫生提過,所以我地吾知, 但醫生話係超輕微,6級中冬萛是1級,緊張都有可能會,所以可以不理

2. 腸同姨藏位置按下會叫,即冬好痛...腸郁得好快! 暫診斷為腸胃炎, 即打止嘔針,如依幾個鐘內仲嘔先考慮回來照肚仔, 因早2日驗左血,指數都幾好,所以可以拎藥回家觀察,如不止嘔就好大機會姨藏炎了

好彩打針後就無再嘔過了

因冬食左類固醇都有半年有多,所以腸胃, 皮膚,肝..都會好差, 所以半年來冬冬都試過起碼3次腸胃炎了!

醫生建議比佢空肚幾小時等腸胃好好休息, 所以半夜12點先開始食返糧同藥!

當12點叫佢食野時,初係吾想食..即嚇到我呆左,因肥冬係超為食的,好彩我一粒粒餵佢..後來佢自己食了!, 因有抗生素關係,佢比較倦..

初嘔時,坐立不安好辛苦咁,見到都心痛,打左針食左藥,終於安定定咁訓了!

今日上班日子,我全天候咁開CAM 睇佢,好彩都好安靜咁訓, LUNCH 返去睇佢,佢有為食樣,揾手仔 r 食添..咁就安樂晒了!


依張相係岩岩影架,樣子精神返了! 

 冬你要加油呀! 好多人支持你架!

9 則留言:

  1. 原來係食得類固醇多至成日引發腸胃炎,真係慘慘豬囉,真係戥冬冬心痛

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實類固醇真係又愛又恨,佢會醫好冬冬一D病,但係又會顯身其他病出來,所以真係無話可說,只希望冬冬的療程快D完

      刪除
  2. 沒看數天又看到冬冬有事,毛小孩有病主人一定心痛. 你們要努力呀! 療程還有幾內完?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你地呀! 冬冬無左嘔了,胃口都好好,依幾日都食得清淡, 腦炎療程應該出年2月到

      刪除
  3. 我剛看到冬冬的blog, 因我小吉亦是在PAVC醫治腦炎, 從2013年5月至現在,, 因兩個月前想嘗試停針藥時有翻發徵狀, 所以要繼續作戰, 醫生都有給我心理準備, 有機會需長期打針服藥抵抗病情, 吉吉雖然在療程中, 體重增加了不少及體力不及病發前, 但他還是每天開開心心為食到飛起, 喜歡每天去街街, 所以無論長短我們都會繼續努力! 希望冬冬會更幸運能早日痊癒!! 加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. HI Francesca 你好,想問小吉係咩狗種呢? 大家都要加油呀! 我好希望有一天吾駛再食藥同打針,大家都要加油

      刪除
    2. 另想問翻發有咩特徽?

      刪除
  4. 回覆
    1. thx Edmond, 冬冬腸胃炎好返啦,多謝你

      刪除