2014年9月22日 星期一

9月21日秋遊香港仔水塘

踏入9月份香港就開始有小小秋意啦! 冬冬腸胃炎都好返晒,咁岩又係冬爸放孖DAY 既日子,咁又點會少得同冬去街街呢?

大家放心冬媽吾會好似以前咁玩得咁癲架啦,依家選擇路線都係優閒舒適為主,近近地就香港仔水塘啦!

一去到衰豬就要蝦落地行, 當然我地帶備列女戰車,行一陣坐一陣啦! 但個衰女竟然想跳車, 太耐無去玩,心情極道興奮呢 ^^


到達左水霸位,衰豬落地仲跑跑跑,聞聞聞添hahaha睇見佢咁活躍真係由個心都笑左出來呀!





秋天到全個水塘都長滿小黃菊,冬爸緊係吾放過同冬影沙龍既時候啦



最後當然要係條平衡木到影返張靚靚呢, 每次來我地都必影架


 影多兩張啫,水吾水咁不滿呀wakakakakaka 玩左個半鐘返屋企訓訓豬啦!



6 則留言:

  1. 啲相影得好靚,冬冬好上鐿

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Ruby, 冬冬好耐無真正咁影相,佢依然記得要定同笑,好合作呢^^個衰妹真係好鐘意出去玩架

      刪除
  2. 睇呢輯相覺得冬冬真係瘦咗好多,佢依家幾多磅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家有25.9LBS,返而比早幾個月重返小小,醫生仲話依家最好叫我KEEP 住喎,但我想佢肥返D

      刪除
  3. 好精神好靚女...最尾果張好嬲wor....

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Anita 讚..佢吾係嬲係比表色我地睇,影夠啦 hahahaha 爸爸放底相機即笑 XDDDD

      刪除